عرضه مستقیم روغن موتور تکنالوب 4 لیتر

روغن موتور تکنالوب 4 لیتر نمونه ای از انواع روغن موتورهای تولید شده در کشور ایران است که در سال های اخیر به صورت گسترده در تمامی بازارهای خرید توسط بهترین عرضه کنندگان عرضه می شود. امروزه اغلب به منظور عرضه روغن تکنالوب که در اندازه های 4 لیتری بسته بندی و تولید شده است، از روش مستقیم یا همان بدون واسطه استفاده می شود که هر یک از این روش ها مزیت و خصوصیات مربوط به خود را دارند.

عرضه مستقیم روغن موتور تکنالوب 4 لیتر

مشخصات فنی روغن موتور تکنالوب 4 لیتر

مشخصات فنی روغن موتور تکنالوب 4 لیتر روغن موتور از مهمترین و اصلی ترین ماده ها برای تمامی خودروهای سبک و سنگین می باشد که وجود و استفاده از آن برای بهبود عملکرد قطعات موتور، جلوگیری از ایجاد انواع فرسایش و خوردگی و غیره لازم و ضروری می باشد. روغن موتور ها مانند تمامی محصولات دیگر از جهات مختلف اعم از: بسته بندی، برند و مارک، نوع قابلیت و کاربرد، روش تولید، وزن، درصد خالص بودن و غیره دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آنها خصوصیات مربوط به خود را دارند.

روغن موتور تکنالوب یکی از بهترین و درجه یک ترین نمونه های این محصول به شمار می رود که اغلب در وزن های استاندارد و خاص از جمله 4 لیتری بسته بندی می شود و سپس به مشتریان و خریداران این محصول در سراسر کشور عرضه می گردد. وجود مشخصات فنی ویژه در این نوع روغن سبب تمایز آن با سایر محصولات مشابه و همچنین برتر شناخته شدن آن شده است.

از مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی این نوع روغن موتور می توان به: بالا بودن قدرت روانکاوی آن، عملکرد بسیار عالی و خاص در زمان استارت زدن سرد، وجود پایداری حرارتی بسیار زیاد در آن و غیره اشاره کرد.

فروش مستقیم روغن موتور تکنالوب 4 لیتر

فروش مستقیم روغن موتور تکنالوب 4 لیتر فروش روغن تکنالوب موتور 4 لیتری در بازار خرید نسبت به سایر محصولات دیگر از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار است که البته دلیل اصلی افزایش فروش این محصول در بازار قیمت مناسب و ارزان با وجود کیفیت عالی، معتبر بودن برند و مارک آن، بسته بندی استاندارد و شیک و از همه مهمتر وجود قابلیت های فراوان در این محصول است.

از رایج ترین و شایع ترین روش های ممکن برای فروش این محصول ر.ش مستقیم است که در بین مشتریان و خریداران بیشتر به عنوان روش بدون واسطه شناخته شده و افراد می توانند با حضور مستقیم خود و عدم وجود و نیاز به انواع واسطه های دیگر، این محصول را از فروشنده خریداری نمایند. در فروش مستقیم به دلیل نبود انواع واسطه ها، تمامی هزینه های اضافی به صورت کامل حذف شده و قیمت ها کاهش می باد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما