عرضه روغن موتور 405 بدون واسطه

روغن موتور محصولی درجه یک و کاربردی برای انواع خودرو می باشد که خرید آن رونق زیادی دارد. عرضه روغن موتور 405 بدون واسطه از بهترین روش های خرید برای آن است که دسترسی آسان همگان به خرید آن را ایجاد خواهد کرد. در فروش روغن موتور 405 بدون واسطه شاهد آن هستیم که محصولاتی باکیفیت و مرغوب به دست مشتری خواهد رسید و این در حالی است که خریدار از کیفیت آن کسب اطمینان کرده و پس از آن به ثبت سفارش خرید این روغن ها می پردازد.

عرضه روغن موتور 405 بدون واسطه

روغن موتور 405 چه ویژگی هایی دارد؟

روغن موتور 405 چه ویژگی هایی دارد؟ روغن موتور محصولی کاربردی برای یک خودرو بوده که نبودن آن می تواند آسیب های زیادی را به موتور که اصلی ترین قسمت سیستم اتومبیل بوده وارد نماید. مهمترین وظیفه روغن موتور این است که از اصطکاک قطعات مختلف موتور جلوگیری نماید و بدین ترتیب از سایش آن ها ممانعت کند.

روغن موتور برای خودروهای مختلفی طراحی شده است. از جمله برای 405 که اتومبیل منتخب بسیاری از ما ایرانی ها است. این روغن موتور با شاخص های ارزشمند و عالی که داشته توانسته کاربردهای وسیع و گسترده ای را از خود به نمایش بگذارد.

ویژگی های روغن موتور 405:

  • پایه تولید این روغن موتور نیمه سنتتیک می باشد.
  • زمان تعویض این روغن موتور حداکثر 7000 کیلومتر می باشد.
  • شاخص API این روغن موتور API SL یا بالاتر از آن است.
  • حجم روغن موتور 405، 3.75 لیتر با تعویض فیلتر می باشد.
  • ویسکوزیته روغن موتور در هوایی با دمای معمول SAE 10W-40 است.

این روغن موتور در بسته بندی هایی با ابعاد استاندارد و متناسب به بازار ارائه شده است. به همین دلیل افراد بر مبنای توان خرید خود می توانند آن را انتخاب کرده و از مزیت هایی که داشته بهره مند شوند.

مرکز خرید روغن موتور 405

مرکز خرید روغن موتور 405 مرکز خرید روغن موتور 405 بهترین و عالی ترین مدل از این روغن ها را با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رساند. این مرکز خرید هدف خود را در کسب رضایت مشتریان می داند و همواره تلاش می کند تا بدان دست یابد.

خوشبختانه اقداماتی که این مرکز خرید انجام داده باعث شده تا افرادی که تمایل به خرید انواع روغن موتور دارند بتوانند به بهترین و عالی ترین مدل از این محصولات دسترسی داشته و آن را در اسرع وقت به دست آورند.

جای بسی خوشحالی است که انواع روغن موتور 405 ارائه شده در این مرکز خرید ضمن بهره مندی از کیفیت بسیار بالا، قیمت های متناسبی هم دارند و این باعث شده تا تمایل همگان به خرید آن افزایش یابد. به همین دلیل این بازار رونق بسیار خوبی از استقبال علاقمندان نشان می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما