صادرات انواع روغن موتور ماشین سنگین

صادرات روغن موتور ماشین سنگین با کیفیت بالا و قیمت در سراسر مسپر انجام می گیرد و به کشور های مختلف از جمله عراق، عربستان، ترکیه، پاکستان و ایتالیا صادر می شود. مجموعه ما بزرگترین مرکز فروش روغن موتور ماشین سنگین می باشد و محصولات با کیفیت و ارزان قیمتی در اختیار شما قرار می دهد. روغن موتور وظایف مختلفی از جمله می توان به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و به خود گرفتن کثیفی ها، ذرات معلق و همچنین رسوبات لجنی و روان سازی قسمت های متحرک موتور را می توان اشاره کرد.

صادرات انواع روغن موتور ماشین سنگین

معرفی انواع روغن موتور ماشین سنگین

معرفی انواع روغن موتور ماشین سنگین روغن موتور ماشین سنگین در انواع و اقسام مختلف می باشد از جمله عبارتند از:

  • روغن موتور دیزلی CJ_4: برای موتور های با سرعت بالا چهار زمانه مناسب می باشد و برای استفاده در تمام انواع موتور های دیزلی با دامنه آلایندگی سولفور در گاز های خروجی از اگزما تا 500 pmm طراحی و مناسب می باشد. و در حفظ و پایداری سیستم کنترل انتشار آلایندگی از قبیل فیلتر هایی با منافذ بسیار ریز و کنترل گاز های خروجی اگزوز به کار می رود. و موجب پایداری دما در پیستون ها شده و به کنترل دود، کاهش ضخامت اکسید ها، کف کردن و افت غلطت ناشی از شکست آن کمک می کند.
  • روغن موتور CI_4: این محصول دارای سولفور بالایی می باشد و مطابق با استاندارد های خروجی تولید شده است. و همچنین طول عمر بسیار بالایی داشته و سوخت گازوئیل که حداکثر حاوی 5/0 % وزنی گوگرد هستند، طراحی شده اند.
  • روغن موتور CH_ 4: سرعت چهار زمانه بالایی داشته و مطابق با استاندارد های خروجی اگزما می باشد. حاوی مقادیر زیادی گوگرد است.

مرکز فروش روغن موتور ماشین سنگین

مرکز فروش روغن موتور ماشین سنگین

مرکز فروش روغن موتور همواره تمام تلاش خود را برای به دست آوردن بازار داخلی و خارجی می کند. روغن موتور سنگین خاصیت ضد سایشی بالایی داشته و به دو صورت عمده و جزئی با کیفیت بالا به فروش می رسد.

کارخانه های تولیدی قادر هستند انواع محصولات مورد نیاز را برای بازار داخل و کشور و بازارهای جهانی را با کیفیت و قیمت کاملا رقابتی تامین نماید واین کارخانه توانمند با قدمتی طولانی در زمینه تولید انواع کالاها توانسته است برند های متفاوتی را در بازار تولید نماید و بصورت مستمر نیز با تکیه بر دانش خود و همچنین با استفاده از تیم های توانمند در زمینه تحقیق و توسعه شرایطی ایجاد نموده که از رقبای بین المللی خود در عرصه تولید انواع محصولات عقب نباشد و قادر باشد تا انواع محصولات با تکنولوژی و قابلیت ها برند های مطرح تولید نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما