شرکت فروش روغن موتور شیراز

روغن موتور شیراز یکی از شرکت های فروش این محصول در کشور است که تولیدات خود را روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. یک شرکت فروش برندهای مختلف را شناسایی می کند و سعی در عرضه بهترین برندها به خریداران به صورت یکجا دارد. به همین دلیل انتخاب یک شرکت فروش مناسب دسترسی به بهترین برندهای داخلی و خارجی را فراهم می کند.

شرکت فروش روغن موتور شیراز

عوامل تأثیرگذار بر قیمت روغن موتور

عوامل تأثیرگذار بر قیمت روغن موتور روغن موتور یکی از روانکارهای تخصصی است و از آن به عنوان خوراک موتور نام می برند. هر چه روغن موتوری که استفاده می کنید مناسب تر باشد کارکرد موتور خودرو روان تر خواهد بود. این محصول را در قیمت های مختلفی می توان یافت، تفاوت این قیمت را می تواند تاثیر پذیر از عوامل مختلفی دانست.

عوامل مختلفی در کنار هم تعیین کننده قیمت نهایی یک محصول هستند که در این بخش به تعدادی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • برند
  • مواد اولیه
  • مواد افزودنی
  • میزان گرانروی
  • بسته بندی
  • نحوه خرید و فروش

قیمت روغن موتوری که می خرید وابسته به عوامل ذکر شده است، بدین شکل که هر چه برند این محصول شناخته شده تر باشد و توسط کارخانه های تولیدکننده معتبری روانه بازار شوند، قیمت آن ها به مراتب از دیگر برندها بالاتر خواهد بود، و می تواند عاملی تاثیرگذار بر قیمت این محصول باشد.

عامل دیگر را می توان مواد اولیه تشکیل دهنده دانست، بدین صورت که مواد اولیه بعضی روغن موتور ها از کشورهای دیگر وارد می شود و در داخل توسط تولیدکننده ها ترکیب می گردد، و در مواردی دیگر این مواد اولیه در داخل تولید می شود، و می تواند بر قیمت اثر بگذارد.

مواد افزودنی روغن موتور ها به موادی گفته می شود که به روغن موتور علاوه بر خاصیت روانکاری ویژگی هایی چون ضد زنگزدگی و معلق نگه داشتن ذرات مزاحم را به آن ها می دهند و اینگونه کیفیت محصول بالا می رود و به مراتب قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد.

میزان گرانروی یک روغن موتور عددی است که طبق آن متوجه نقطه جوش و یخزدگی می شویم. هر چه روغن موتوری که تولید می شود در برابر جوش و یخ زدگی مقاومت بیشتری داشته باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

بسته بندی های این محصول در وزن های مختلف و در ظرف های پلاستیکی یا قوطی های فلزی صورت می گیرد که قیمت های مختلفی را از آن خود می کند.

خرید روغن موتور شیراز بدون واسطه

خرید روغن موتور شیراز بدون واسطه نحوه خرید و فروش یکی از فاکتورهای مهمی است که می تواند قیمت نهایی محصول را دستخوش تغییر قرار بدهد، بدین شکل که عرضه کننده مستقیم از تولیدکننده و یا وارد کننده مستقیم به دلیل نبود هیچ واسطه ای می توان این محصول را قیمت مناسب تری بفروش برساند و خریدار قیمت به صرفه ای بپردازد.

در نتیجه خرید روغن موتور بدون واسطه می تواند فرصتی برای تهیه این محصول با قیمت اصلی باشد، چون دیگر شما نیاز نیست هزینه های ناشی از ارزش افزوده ناشی از حضور واسطه ها را بپردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما