شرکت فروش روغن موتور بهران جدید

روغن موتور محصولی بسیار پر کاربرد در دنیای امروز می باشد و بسیاری از وسایل نقلیه و تجهیزات کارخانه ای بدون این محصول قادر به فعالیت نخواهند بود. روغن موتور بهران جدید از جمله روغن های صنعتی می باشد که استفاده از آن در انواع خودرو بسیار مرسوم است و کارایی خود را به اثبات رسانده است.

شرکت فروش این روغن موتور اقدام به ارائه آن با قیمت مناسب کرده است و خریداران از سراسر کشور می توانند در تماس مستقیم با این شرکت نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن برای آدرس مورد نظر خود اقدام کنند.

شرکت فروش روغن موتور بهران جدید

ترکیبات سازنده روغن موتور

ترکیبات سازنده روغن موتور روغن موتور فرآورده‌های شیمیایی به دست آمده از پالایشگاه های نفت می باشد که تحت فرآیند های مختلف انواع مواد افزودنی به آن اضافه می ‌گردد و به این ترتیب تحت عنوان روغن موتور مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات سازنده روغن و فرمولاسیون انواع مختلف روغن موتور شامل روغن پایه با مواد افزودنی می باشد. این فرمولاسیون با توجه به نوع ماده افزودنی می تواند بسیار پیچیده باشد و درصد هر یک از این افزودنی ها می تواند در کارایی روغن موتور تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

روغن پایه می تواند از نوع معدنی یا سنتتیک باشد همچنین انواع نیمه سنتتیک نیز توسط پالایشگاه ها ارائه می شوند. این روغن های پایه به صورت خام در بازار موجود بوده و می توانند توسط کارخانه های سازنده روغن موتور به طور مستقیم خریداری شوند. در مرحله بعدی باید مواد افزودنی و نوع آنها مشخص شود، این مواد می ‌توانند از ۵ تا ۲۵ درصد کل وزن روغن را تشکیل دهند از جمله این مواد افزودنی می توان به مواد افزودنی پاک کننده، بازدارنده اکسیداسیون، ضد کف، ضد سایش، ضد اصطکاک و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد این مواد باید در نسبت ها و درصدهای مشخص با همدیگر ترکیب شوند تا روغن موتور مورد انتظار بر اساس فرمولاسیون مشخص تولید شود.

مراکز خرید روغن موتور بهران جدید

مراکز خرید روغن موتور بهران جدید مراکز خرید روغن موتور بهران جدید اقدام به ارائه این نوع روغن متفاوت نموده است و می تواند بهترین نوع روغن موتور را با کارکرد بسیار عالی در اختیار خریداران قرار دهد. خریداران این روغن موتور جدید می توانند به سایت این مراکز مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز در مورد انواع مختلف این روغن موتور را به دست آورند.

روغن موتور با مشخصات و حجم های مختلف آن در بخش محصولات سایت قابل مشاهده است و خریداران می ‌توانند در مراجعه به این بخش از سایت نسبت به استعلام قیمت و سفارش نوع روغن موتور مورد نظر خود اقدام کنند تا در اسرع وقت و با پایین ترین نرخ ممکن برای آنها ارسال گردد.

خرید از این مراکز نیاز به مراجعه حضوری ندارد و خریداران می توانند از طریق همین وب سایت همه نیازهای خود را به این روغن تامین کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما