شرکت عرضه روغن موتور زانتیا

روغن موتور زانتیا یکی از انواع روغن هاست که دارای عملکرد بالایی بوده و ساختار استانداردی دارد و در مدل های مختلفی ارائه می شود. شرکت عرضه کننده ما نیز این روغن را در بهترین کیفیت و در اشکال مختلفی ارائه نموده و با تنوعی که ایجاد کرده نیاز تمام مشتریان را به بهترین نحو ممکن پوشش می دهد.

شرکت عرضه روغن موتور زانتیا

ماندگاری روغن موتور زانتیا

ماندگاری روغن موتور زانتیا روغن موتور زانتیا دارای مدل های مختلفی است که هر مدل ماندگاری مشخصی دارد که بر روی آن ذکر شده و اصولا بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ کیلومتر رانندگی ماندگاری دارد، نوع روغن و نوع و میزان رانندگی نیز بر ماندگاری آن تاثیر گذار است. لذا در صورتی که از خودرو زیاد استفاده می شود و سرعت رانندگی زیاد است باید زودتر از موعد زمانی که در روغن ذکر شده تعویض شود.

روغن موتور نقش روان کنندگی در زمان اصطکاک بین قطعات را بر عهده دارد و بسته به میزان ساختار آن و ویسکوزیته یا گرانروی دارای کیفیت های مختلفی است و جرم ها و آلودگی های ناشی از سایش را جذب می کند و به مرور رنگ آن سیاه شده و زمان تعویض آن می رسد. روغن موتور دارای انواع مختلفی است مانند:

  • روغن معدنی: از ارزانترین نمونه هاست که در برابر گرما و اکسیداتیو مقاومت کمتری دارد و در نتیجه عمر کمتری دارد.
  • روغن ترکیبی: دارای کارایی بیشتر و نرخ بالاتری است و از روغن مصنوعی و معدنی ترکیب شده است.
  • روغن مصنوعی: از نمونه های گرانتر است که در برابر گرما و فساد مقاومت بالایی دارد.

ارائه کننده روغن موتور زانتیا

ارائه کننده روغن موتور زانتیا ارائه کننده روغن موتور زانتیا توانسته با حضور فعال خود باکیفیت ترین ارقام را ارائه نموده و به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع کند. این روغن دارای دوام و پایداری بالایی بوده و از نمونه های درجه یک است که مدل های مختلفی را به خود اختصاص داده است.

ماندگاری روغن موتور زانتیا بسیار بالا بوده و از نشانه های رسیدن زمان تعویض آن این است که با برداشتن سرپوش روغن در خودرو باید میزان چسبندگی روغن را سنجید. لذا اگر روغن چسبنده باشد و رنگی سیاه داشته باشد زمان تعویض آن رسیده است و هر چه روغن سیاه تر باشد نشان دهنده قدرت تصفیه کنندگی بالای آن است.

در صورت عدم تعویض به موقع روغن مصرف سوخت بالا رفته و از موتور صداهایی شنیده می شود و همچنین خواهید دید که موتور به نرمی مانند همیشه کار نمی کند. لذا در صورت عدم تعویض و کار کردن با خودرو با مدت زیاد با روغن کثیف به مرور باعث آسیب به موتور و در نتیجه سوختن آن خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما