شرکت عرضه روغن موتور دنا

شرکت عرضه روغن موتور دنا روان کننده هایی را ارائه می کند که ساخته شده توسط شرکت های معتبر می باشد. از جانب دیگر، امکان خرید این محصولات به شکل عمده از فروشنده اصلی با قیمت ارزان وجود دارد. در هر صورت، انواع روغن موتور دنا وجود داشته که به شکل بسته بندی های کوچک و بزرگ ارائه می گردد. آنها گریدهای خاصی دارند که از مواد اولیه معدنی و غیره آلی تولید شده اند.

شرکت عرضه روغن موتور دنا

مشخصات روغن موتور دنا

مشخصات روغن موتور دنا قبل از ارائه مشخصات روغن موتور دنا، باید به این موضوع اشاره نماییم که موتور این مدل از خودرو نوع EF7 بوده و طرح آن N‌A می‌ باشد که حجمش 1646 سی سی است. در کنار این، بهتر است که با طی کردن مسافت 8000 یا 10000 کیلومتر اقدام به تعویض روغن نمایید.

اما سوالی که مطرح می شود، این است که چه نوع روغن موتوری مناسب این اتومبیل است؟ در زیر به مشخصات محصولی که توصیه شده، اشاره می کنیم:

  • نوع سنتتیک و نیمه سنتتیک مناسب است.
  • باید دارای استانداردهای API, SN و SM باشد.
  • گرانروی یا ویسکوزیته در مناطق سرد بایستی 5W-40 باشد. در اقلیم های معتدل 10W-40  و در مناطق خیلی گرم یعنی بالای 45 درجه سانتیگراد نوع 20W‌-50 مناسب است.
  • بهترین روغن از زنگ زدگی، ساییدگی و آلوده شدن موتور جلوگیری می نماید.
  • به خنک کردن موتور کمک زیادی کرده و باعث می شود تا صدمه ای به آن وارد نشود.
  • طول عمر خودرو را افزایش می دهد.

قابل ذکر است که گنجایش روغن موتور این ماشین 5.5 لیتر می باشد. برای این که بدانید چه نوع روغنی برای آن مناسب است، بهتر می باشد تا به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه نمایید. البته به این موضوع دقت نمایید که همیشه از یک نوع روغن کار بگیرید.

ارائه کننده انواع روغن موتور دنا

ارائه کننده انواع روغن موتور دنا شرکت ارائه کننده انواع روغن موتور دنا محصولاتی را که به فروش می رساند، تضمین شده بوده و با قیمت منصفانه نیز عرضه می نماید. این چنین فرآورده هایی که در ایران و یا خارج از کشور ساخته شده اند، کیفیت های گوناگونی دارند؛ ولی بهترین فروشنده نوع درجه یک را در دسترس مشتری می گذارد.

این ‌گونه از سیالات بسیار مهم را به شکل قوطی های کوچک، گالن های متوسط و بشکه های بزرگ ارائه می کنند. هر کدام را که مشتری خواسته باشد، می تواند به آسانی سفارش دهد.

به هر حال، خریدارانی که هدف ‌شان پخش سر تا سری و جزئی می باشد، می توانند از این مجموعه بهترین روغن موتور دنا را به دست آورند. در اینجا، محصولاتی با نرخ های پایین و همینطور گارانتی شده عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما