شرکت سازنده روغن موتور ایرانی

معتبرترین شرکت سازنده روغن موتور ایرانی با بهره بردن از فرمول های جدید، از مواد نفتی و غیرنفتی بهترین روان کننده ها را تولید می کند. در ایران اصولاً بیشتر این سیالات از پایه نفت ساخته می شوند. البته کیفیت روغن موتور فرآوری شده در کشورمان بی نظیر بوده و حتی به ممالک مختلف هم صادر می گردد. به هر صورت، چنین ماده ای ارزش زیادی داشته و یکی از پرمصرف ترین روغن های ماشین محسوب می شود.شرکت سازنده روغن موتور ایرانی

بررسی کیفیت روغن موتور

بررسی کیفیت روغن موتور جهت بررسی کیفیت روغن موتور باید آنها را دسته بندی کرد. به این موضوع اشاره نمودیم که مواد پایه آنها چیست؛ ولی بهترین محصولات در حال حاضر از مواد غیر آلی تولید می شوند. آنها را به نام تمام سنتتیک می شناسند که هیچ ضرری به محیط زیست نمی‌ رساند و همینطور مناسب برای خودروهای گوناگون اند.

در کل یک روغن موتور مرغوب باید وظایف خود را به خوبی انجام دهد. به این معنی که باعث جلوگیری از ساییدگی و زنگ خوردن قطعات فلزی گردد و در عین زمان، موتور را خنک نگه داشته و آن را تمیز کند.

باید بگوییم، نوع درجه این روان کننده ها طبق استانداردهای جهانی ساخته می شود. آنها قبل از این که وارد بازار گردند مورد آزمایش قرار می گیرند. در پهلوی این مسائل، از ویسکوزیته پایین و بالایی برخوردار بوده و مناسب برای استفاده در مناطقی با شرایط اقلیمی متفاوت اند.

همینطور نکته قابل توجه این است که از نظر گرانروی به دو دسته بنزینی و دیزلی دسته بندی می شوند که نوع مخصوص ماشین های گازوئیل سوز، ویسکوزیته بالاتری دارند و به هیچ عنوان مناسب برای اتومبیل های بنزینی نیستند.

استعلام قیمت روغن موتور ایرانی

استعلام قیمت روغن موتور ایرانی برای استعلام قیمت روغن موتور ایرانی حتماً به مرکزی سر بزنید که نوع اصل را ارائه می دهد. چنین محصولاتی البته به علل‌ گوناگونی دارای نرخ های متفاوتی اند. ما به صورت فهرست وار به چند عامل اصلی در تعیین قیمت این فرآورده ها اشاره می کنیم:

  • کیفیت بحث اصلی در حوزه ارزش گذاری می باشد.
  • نوع ارائه اهمیت زیادی دارد که فروش عمده توام با قیمت های پایین تر است.
  • برند سازنده هم در این زمینه تاثیرگذاری مستقیمی دارد.
  • نوع بسته بندی و حجم هر گالن هم بی تاثیر نیست.

به هر صورت پیش از این که به استعلام قیمت ها مبادرت ورزید، خوب است این موضوعات را در نظر بگیرید. جهت به دست آوردن لیست آخرین نرخ ها نیز پیشنهاد می کنیم تا با این مرجع فروش تماس بگیرید. عرضه کننده فوری جدیدترین بهای روغن موتورهای تولید شده در ایران را در دسترس شما می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما