شرکت تولید روغن موتور ماکسیما

ماکسیما یکی از محبوب ترین خودرو های تولیدی شرکت ژاپنی نیسان می باشد که در سال 1997 برای اولین بار وارد بازار خودرو شد. این خودرو برای فعالیت مناسب موتور خود نیازمند استفاده از روغن موتور مخصوص به خود است. شرکت تولید روغن موتور ماکسیما اقدام به عرضه این محصول با کیفیت و قیمت عالی نموده است. آیا می دانید چگونه می توان با شرکت تولید کننده این محصول ارتباط برقرار کرد؟

شرکت تولید روغن موتور ماکسیما

راهنمای انتخاب روغن موتور ماکسیما

راهنمای انتخاب روغن موتور ماکسیما

همان طور که می دانید عملکرد مناسب موتور خودرو نیازمند استفاده از روغن موتور می باشد و برای هر خودرو با توجه به مشخصات موتور باید نوع خاصی از روغن برای آن خودرو استفاده نمود.

از جمله نکاتی که حین تهیه و انتخاب روغن موتور ماکسیما باید به آن دقت نمود می توان به سطح کیفیت آن اشاره نمود که بر اساس معیارهای از پیش تعیین شده هر نوع روغن موتور دارای درجه مختص به خود است. روغن موتور ماکسیما بر اساس معیار API باید دارای درجه کیفی SN و SM باشد که مربوط به روغن های سنتتیک  و تمام سنتتیک می باشد.

میزان درجه ویسکوزیته برای این روغن با توجه به نوع شرایط آب و هوایی که خودرو ماکسیما در آن قرار دارد متغیر است و برای مناطق معتدل و تا اندازه ای سرد باید درجه SAE W5-30، برای مناطق گرمسیری درجه SAE W5-40، برای مناطق گرم در فصل تابستان درجه SAE W5-20 و برای مناطق خیلی گرم باید دارای درجه SAE W5-10 باشد تا بتواند بهترین عملکرد را در موتور این خودرو داشته باشد.

حجم مخزن روغن موتور این خودرو 4 لیتر می باشد و می تواند متناسب با این حجم از ظرف های 4 لیتری روغن لازم است استفاده شود تا از نظر اقتصادی نیز خرید آن به صرفه باشد.

مراکز فروش روغن موتور ماکسیما

مراکز فروش روغن موتور ماکسیما

مراکز عرضه خدمات تخصصی در زمینه تعویض روغن انواع مختلف خودرو و کسانی که به طور اختصاصی در زمینه فروش انواع روغن موتور دارای فروشگاه هستند می توانند از روغن موتور ماکسیما برای توسعه کسب و کار و رفع نیاز مالکان این خودرو به تعویض روغن استفاده نمایند.

برای خرید این روغن می توانید با مراکز فروش روغن موتور ماکسیما تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از کارشناس ما در مورد مشخصات این روغن و قیمت روز آن سفارش خود را اعلام نمایید.

ما به کسانی که بصورت عمده این محصول را سفارش می دهند می توانیم با قیمت پایین تری آن را ارائه کنیم و سفارشات را در کوتاه ترین زمان ممکن و در بسته بندی های مناسب به آدرس خریداران ارسال نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما