شرکت تولید روغن موتور قم

شرکت تولید روغن موتور قم در کیفیت های متنوع محصولات خود را ارائه می دهد. لیست قیمت روغن موتور مرغوب را می توانید از سایت ما اخذ نمایید. مصرف روغن موتور قم در کشور بسیار بالاست و این نوع روغن طرفدار زیادی دارد. در ادامه بیشتر در مورد روغن موتور قم و مشخصات آن توصیح می دهیم با ما همراه باشید.

شرکت تولید روغن موتور قم

مشخصه های روغن موتور مرغوب

مشخصه های روغن موتور مرغوب روغن موتور یک نوع مایع قهوه ای رنگ می باشد که به تمیز کردن و شست و شوی داخل موتور کمک شایانی می کند پس در هنگام خرید حتما به کیفیت آن دقت زیادی داشته باشید و سعی کنید از نمایندگی های معتبر این روغن را خریداری نمایید.

از مشخصه های روغن موتور خوب می توان به این موارد اشاره نمود:

  • گرانروی ایده آل
  • ضریب اصطکاک پایین دارد
  • قدرت بالا در روان کاری داشته باشد
  • همسان با ترکیبات پلیمری باشد
  • از اکسیداسیون جلوگیری کند
  • مانع زنگ خوردگی گردد
  • شفافیت زیادی داشته باشد
  • این روغن توانایی پاکسازی دوده های حاصل از احتراق را داشته باشد

از دیدگاه متخصصان در زمینه تولید روغن موتور، این روغن بهتر است از نوع چهار فصل باشد تا با فناوری جدید هماهنگ می باشد. این روغن ها بر اساس سطح کیفی انستیتو نفتی آمریکا API و استانداردهای بین اللملی تولید و به بازار عرضه می شود.

یک نکته ای که در زمان استفاده از روغن موتور باید به آن دقت داشته باشید که روغن موتورهای مختلف را هم ترکیب نکنید چون این کار به شدت به موتور آسیب جدی وارد می کند. اگر بعد استفاده از روغن موتور بعد از چند روز متوجه شدید شفاف مانده است سعی کنید در اولین فرصت آن را تعویض کنید زیرا این روغن کیفیت خوبی ندارد.

مراکز فروش روغن موتور قم

مراکز فروش روغن موتور قم مراکز فروش روغن موتور قم این کالا را مستقیما از کارخانه های تولیدی دریافت می نمایند.

قیمت روز روغن موتور قم، بستگی به عوامل گوناگونی دارد که از آن جمله می شود به نوع متریال استفاده شده در ساخت آن نام گرفت. 

همچنین قیمت ها را هر کدام از برندهای تولیدی، به نوعی اعلام می دارند. در هر صورت اگر می خواهید که روغن موتور ارزان تهیه کنید، پس باید اندکی بیشتر در بازار جستجو نمایید و به فروشگاه های معتبر سر بزنید. این فروشگاه ها تازه ترین نرخ ها را هم در اختیارتان قرار می دهند. 

قیمت های این گونه از محصول را می شود از طریق نمایندگی شرکت های تولیدی هم به دست آورد. برای این که از قیمت های آگاه شوید می توانید با کارشناسان فروش ما در رابطه باشید تا خرید مطمئن تری را تجربه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما