شرکت تولید روغن موتور سمند

هر خودرویی به منظور کارکرد بهتر نیاز به برخی تجهیزات دارد که یکی از آن ها روغن موتور است و برای هر ماشینی روغن‌موتور مخصوصی بوده و باید متناسب با خودرو روغن‌موتور را انتخاب کرد.

شرکت تولید روغن موتور سمند با استفاده از بهترین مواد اولیه این روغن ها را تولید کرده و می توان گفت که با توجه به ویژگی های مثبت زیادی که دارد میزان فروش آن در حال افزایش است.

شرکت تولید روغن موتور سمند

ویژگی های روغن موتور خوب چیست؟

ویژگی های روغن موتور خوب چیست؟ یک روغن موتور خوب باید دارای یک سری خصوصیات و ویژگی هایی باشد که می توان در ادامه مطلب آن ها را مطالعه نمود؛

  1. روغن موتور های خوب کاملا شفاف هستند و وقتی که در جایی ساکن می مانند به هیچ وجه موادی در آن ها ته نشین نمی شود و این باعث می شود که بتوان اطمینان کرد که استفاده از آن در موتور خودرو باعث نخواهد شد که روغن در موتور ته نشین و سبب سنگین و خرابی موتور گردد.
  2. این روغن ها می توانند در دماهای بسیار بالا و یا بسیار پایین فعالیت کنند، برای مثال یک روغن موتور خوب باید بتواند در زمستان نیز موتور خود را به کار بیندازد و یا اینکه در دماهای بالاتر دچار سوختگی و یا ایجاد دود نشود.
  3. از دیگر ویژگی‌های این روغن موتورهای مناسب و مرغوب این است که به سرعت از بین نمی روند، بلکه روند استفاده از آن ها در موتور به صورت کاهشی بوده و به این ترتیب نیازی نخواهد بود که به سرعت این روغن ها تعویض شوند و یا جایگزین گردند و به عبارتی روغن های موتور مقرون به صرفه ای به شمار می آیند.

بازار صادرات روغن موتور سمند

بازار صادرات روغن موتور سمند بازار صادرات روغن موتور سمند به شدت داغ بوده و دلیل آن این است که روغن موتورهای تولید شده در داخل کشور به قدری باکیفیت هستند که سبب جلب رضایت مشتریان خارجی در کنار مشتریان داخلی شده است.

در بازار صادرات آن معمولاً از کشورهای اروپایی نظیر انگلیس، فرانسه،، و روسیه و همچنین از کشورهای خاورمیانه مانند لبنان،امارت و عراق تقاضای زیادی برای واردات آن وجود دارد.

این نوع روغن موتور ها در بسته بندی های بسیار مناسب و جالبی عرضه می شوند، به طوری که استفاده از آن ها را آسان تر نموده و به این ترتیب مشتری پسند است.

آمار ها نشان می دهد که صادرات این محصول به کشور های دیگر به طور چشمگیری نسبت به سال های دیگر در حال افزایش است و رشدی ۲۰ درصدی داشته است.

به منظور خرید از این صادرکننده برتر می‌ توان با شماره تماس های قرار داده شده تماس گرفته به محصول را در تعداد های مورد نظر سفارش داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما