شرکت تولید روغن موتور تمام سنتتیک

شرکت تولیدی انواع روغن موتور تمام سنتتیک را در برندهای برتر و با کیفیت به صورت گسترده تولید و راهی بازار می نماید.  فروش روغن موتور ایرانی نسبت به روغن های خارجی بیشتر می باشد و امروزه تولید روغن های موتور تمام سنتتیک رو به پیشرفت می باشد و در کیفیت های خوب تولید و به بازار خرید و فروش عرضه می شود. فروش آنلاین و فوری روغن موتوری ایرانی از طریق  مراکز فروش اینترنتی معتبر انجام می شود.

شرکت تولید روغن موتور تمام سنتتیک

مشخصه های روغن موتور تمام سنتتیک

مشخصه های روغن موتور تمام سنتتیک

از مشخصه های روغن موتور تمام سنتتیک می توان به نام API که روی بطری های روغن درج می شود اشاره نمود. این نام  یکی از مشخصه های مهم روغن می باشد که کیفیت مطلوب روغن را مشخص می کند که هر چه حرف انگلیسی درج شد در مقابل حرف s به n نزدیک تر باشد این نشان دهنده کیفیت بهتر روغن موتور می باشد که در صورت دارا بودن از کیفیت مرغوب پایداری و کارکرد روغن نیز طولانی تر می باشد.

کارکرد روغن موتور بستگی به مناطق جغرافیایی مختلف نیز دارد که هر چه کیفیت روغن موتور بالاتر باشد نحوه استفاده و کارکرد روغن نیز راحت تر خواهد بود.

از ویژگی های این روغن نیز می توان به تبخیر کم و پایداری بهتر، حفظ خاصیت غلظت در دماهای بالا و پایین، جلوگیری از خوردگی، کمک به کاهش مصرف سوخت و مقاومت در برابر اکسیداسیون اشاره نمود.

کیفیت انواع روغن موتو تمام سنتتیک را می توان از قیمت فروش آن تشخیص داد که معمولا قیمت آن نسبت به روغن های نیمه سنتتیک گران تر می باشد.

قیمت روغن موتور تمام سنتتیک

قیمت روغن موتور تمام سنتتیک

قیمت روغن سنتتیک بستگی به کیفیت و برند تولیدی دارد و فروش عمده روغن موتور تمام سنتتیک با قیمت مناسبی انجام می شود. ارائه کنندگان فروش این روغن ها را در برند های معروف و درجه یک با قیمت های متفاوت به خریداران ارائه می نماید.

فروش این روغن ها در فروشگاه های لوازم یدکی و شرکت های فروش قطعات خودرو در کشور موجود  است که از طریق نمایندگی های فروش هر استان به مصرف کنندگان و رانندگان عرضه می شود.

قیمت فروش این روغن ها بستگی به نوع برند تولیدی و مرغوبیت روغن دارد که معمولاً بیشتر برندهای اصل ایرانی از قیمت بالایی نسبت به برندهای معمولی دارند.
خرید و فروش انواع روغن موتور به دلیل مصارف بالا در بازار همیشه شلوغ و گرم می باشد و این روزها بهترین روغن ها ایرانی اصل در کیفیت بالا راهی بازار می شود.
 در صورت تمایل به خرید آنلاین و فوری روغن موتور ایرانی می تواند از طریق مشاوران فروش این سایت راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما