شرکت بهترین روغن موتور شیراز

روغن موتور مایعی است که وظیفه خنک نگه داشتن تمام قطعات متحرکی را دارد که در فرآیند احتراق و عملکرد موتور خودرو ما دخالت می کنند، به طوری که اگر روغن در موتور وجود نداشته باشد، بلوک به طور حتم در عرض چند ثانیه ذوب می شود. شرکت ما بهترین روغن موتور شیراز را با قیمتی استثنایی عرضه می کند.

شرکت بهترین روغن موتور شیراز

شاخص های خرید روغن موتور خوب

شاخص های خرید روغن موتور خوب روغن وظیفه دارد قطعات را به درستی روغن کاری کرده و در محدوده دمایی مناسب برای عملکرد خود نگه دارد. به همین دلیل ، انجام تعمیر و نگهداری مناسب و تعویض روغن پس از طی مسافت پیموده شده توسط سازنده خودرو یا در صورت عدم موفقیت پس از یک سال استفاده ، ضروری است. به همین ترتیب ، همچنین توصیه می شود که به طور دوره ای سطح روغن موتور را بررسی کنید و بهترین روغن را برای ماشین خود انتخاب کنید. این باید با نگهداری صحیح فیلتر روغن ، که وظیفه فیلتر کردن روان کننده و از بین بردن ذرات فلز و ناخالصی های ناشی از عملکرد مکانیک از گردش را دارد ، تکمیل شود.

روغن موتور در تمام قسمتهای بلوک توزیع می شود تا آنها را روغن کاری کند ، در نتیجه اصطکاک بین قسمتهای مختلف به حداقل می رسد و به نوبه خود باعث خنک شدن آنها می شود. همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنیم ، هنگام شروع موتور ، روند گردش روغن از طریق موتور خودرو آغاز می شود.

روغن سفر خود را در قسمت پایین بلوک موتور آغاز می کند و به لطف تلاش پمپ روغن – در این حالت متغیر – توسط قطعاتی که نیاز به حضور آن دارند ، حمل می شود. در عمل ، می توان گفت که روغن در هر گوشه ای از موتور توزیع می شود ، و یک سفر کامل ، طولانی و مداوم را انجام می دهد – از این رو اهمیت فیلتراسیون و جایگزینی مداوم آن است.

هنگامی که مخزن روغن اتومبیل خود را پر می کنیم ، آن را به پایین موتور می رساند برای اطمینان بیشتر در ظرف روغن. با روشن شدن موتور و روشن شدن موتور ، سیستم روغن کاری و پمپاژ بلافاصله شروع به پاشش تمام قطعات روغن می کند تا قطعات داخلی را از اصطکاک ، اصطکاک و گرمازدگی حفظ کند. مداری که شباهت زیادی به مدار خنک کننده دارد ، روغن فیلتر شده را به قسمتهای متحرک موتور می برد و داخل سیلندرها را روی میل لنگ می پاشید … وقتی همه چیز کاملاً روان شد ، مسیر در پایین موتور ختم می شود ، جایی که دوباره روغن فیلتر شده و توسط پمپ مکیده می شود و همه چیز دوباره شروع می شود.

فروش انواع روغن موتور شیراز

فروش انواع روغن موتور شیراز شرکت ما انواع روغن موتور را در شیراز تولید و با قیمتی استثنایی به فروش می رساند. فروش روغن موتور مجموعه ما به صورت غیر حضوری انجام می گیرد. در صورتی که به دنبال خرید روغن موتور مرغوب و ارزان قیمت هستید به شما پیشنهاد می گنیم با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما