سفارش روغن موتور ایرانی باکیفیت

امروزه با توجه به ماشینی شدن زندگی و پیشرفت کردن علم و تکنولوژی، روغن موتور خودرو برای کارآیی بهتر و بهتر رانده شدن خودرو بسیار مهم می باشد. روغن موتور خودرو توسط شرکت ها و کارخانه های زیادی ساخته می گردد. برای سفارش روغن موتور ایرانی باکیفیت، می توانید از مرکز پخش روغن موتور اقدام نمایید و یا از مرکز خرید اقدام به سفارش کنید. مرکز اینترنتی نیز شما را در این زمینه راهنمایی و کمک خواهد کرد. 

سفارش روغن موتور ایرانی باکیفیت

روغن موتور با چه ویسکوزیته ای بهتر است؟

روغن موتور با چه ویسکوزیته ای بهتر است؟ ویسکوزیته یا همان گرانروی، از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که در کار کردن با روغن موتور باید مد نظر داشته باشیم. داشتن ویسکوزیته مناسب برای روغن موتور، جهت خوب کار کردن روغن موتور بسیار مهم می باشد. باید ویسکوزیته روغن موتور را در دماهای مختلف مورد بررسی قرار داد و فهمید در چه دمایی چه نوع ویسکوزیته ای باید مورد استفاده قرار گیرد.

در دماهای حرارتی پایین با روغن های موتور مناسب با حرف w مشخص می گردند. برای دماهای حداکثر 27 درجه و یا حداقل 7- درجه درجه ویسکوزیته روغن موتور باید برابر 20 باشد. ویسکوزیته مناسب برای دما در تابستان، حداکثری 27 درجه و حداقل  1-  باید برابر 20 باشد. در دماهای بین 38 تا 18- عدد یا همان درجه ویسکوزیته باید برابر 15 باشد. در دماهای سرد یا همان سرد و زمستان باید از روغن های گرانروی پایین استفاده کرد. در هوای گرم روغن با گرانروی کم بسیار حالت رقیق به خود می گیرد. برای تعیین درجه ویسکوزیته روغن موتور استفاده می نماید. اعداد 30 تا 60 برای هوای گرم و تابستانی استفاده می شود. بیشتر روغن های موتور گرید مولتی می باشند و برای دماهای مختلف مورد استفاده می شود. 

فروش انواع روغن موتور ایرانی

فروش انواع روغن موتور ایرانی روغن موتور ها از موادی می باشند که این روزها بسیار کار برد پیدا کرده اند. روغن موتور ها البته توسط متخصصان و تولید کنندگان تلاش گر و کاری ایرانی نیز تولید می گردند. با توجه به این که تولید روغن موتور دارای فرمول پیچیده ای می باشد اما این برای متخصصین ایرانی معنایی ندارد و برای همین تولید کنندگان ایرانی، موفق به ساخت روغن موتور ایرانی شده اند و برای همین فرمول ساخت روغن موتور ایرانی، به کارخانه های تولید کننده داده شده است و این کارخانه روغن را تولید می نماید.

فروش انواع روغن موتور ایرانی، در بسته بندی های کاملا متنوع و دلخواه مطابق بر سلیقه مشتری انجام می گیرد. فروش انواع روغن موتور ایرانی، توسط شرکت های تولید کننده به صورت مستقیم می باشد و می توان از واحد های فروش این کارخانه ها اقدام به فروش روغن موتور کرد. فروش انواع روغن موتور ایرانی را می توان توسط وب سایت  اینترنتی مربوط نیز انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما