خرید عمده روغن موتور دنا

روغن موتور ترکیبی از روغن نفتی و افزودنی هایی مانند شد زنگ،ضد جوش ،ضد اکسید و‌مواد پاک کننده می باشد. روانکاری و‌کاهش فرسایش قطعات در هنگام کار کردن اصلی ترین و مهم ترین وظیفه روغن است .روغن موتور خودرو در مناطق سرد و کوهستانی و مناطق گرم و معتدل مدل روغن آن فرق میکند. روغن موتور دنا،دنا پلاس،دنا پلاس توبور بابد از گرید 10W-40با کیفیت SM,SN باشد .برای تعویض روغن دنا و‌فیلتر روغن به۵٫۵لیتر روغن موتور نیاز داریم.

روغن موتور ماشین حداقل ۴تا۶لیتر می باشد .وهر ۱۰هزار کیلومتری باید عوض شود.در‌هنگام تعویص روغن باید فیلتر روغن هم تعویض شود.

خرید عمده روغن موتور دنا

خواص فیزیکی روغن موتور باکیفیت

خواص فیزیکی روغن موتور باکیفیت روغن موتور علاوه بر روانکاری و‌جلوگیری از اصطکاک قطعات ،از زنگ‌زدگی ، و‌خنک سازی قطعات موتور ،تمیزنگه داشتن قطعات و شستشوی آن نیز می پردازد. برای تعویض روغن نباید عجله کرد و‌مدت زمان مناسبی راصرف تعویض روغن قرار دهید.برای تعویض روغن باید روغن های باقی مانده تا قطره آخر سوخته شود و بعد روغن جدید را اضافه کرده.اگر روغن باقی مانده با روغن جدید مخلوط شود باعث آسیب زدگی ماشین می شود.

آنچه که در انتخاب روغن باید توجه داشته باشیم:

-از روغن فله به هیچ عنوان استفاده نکنید.

– گرانروی آن را درهنگام انتخاب روغن به همراه داشته باشید .

-روغن با کیفیت مناسب با خودرو‌راانتخاب کنید.

-از یک شرکت معتبر روغن خود را خریداری کنید .

-روغن مناسب با خودرو باشد .

-روغن از بدند با کیفیت باشد.

تعویض روغن موتور به این دلیل است خاصیت روانکاری ،ضد زنگ زدگی ،جذب ذرات معلق و‌ناخالصی ها بعد چندسال از این می رود .یکی دیگر از خواص فیزیکی روغن چگالی ،نقطه احتراق ،نقطه ابری شدن، و عدد TBN نیز است.

نقش روغن در موتور از اهمیت زیادی برخوردار است و‌کارایی نامناسب آن عملکرد خودرو را به هم میریزد.

استفاده از روغن موتور یکی از مهم ترین عملکرد ها و قطعات ماشین است .

روغن ناخالصی هایی دارد که توسط فیلتر روغن نیز از ورود به قطعات نیز جلوگیری می کند . و روغن در تعمیرکارها عوض می شود .در هنگام تعویض روغن کارت ماشین بایدبه همراه داشته باشید .

بازار صادرات روغن موتور دنا

بازار صادرات روغن موتور دنا

  1. در بازار خرید روغن موتور برندهای داخلی و‌خارجی زیادی دارد و با کیفیت خوبی تولید شده است. بهترین مارک روغن موتور عبارت انداز : اسپیدی، ایرانول، فلومکس، کاسترول .برای خرید روغن موتور باید به کیفیت آن توجه کنید .و‌میتوانید از طریق مراکز تعمیری ماشین ویا مراکز دیگر روغن مورد استفاده خوردا خریداری نمایید .همچنین میتوانید از طریق شبکه های آنلاین و فروشگاه های اینترنتی روغن مناسب و با کیفیت خودرا انتخاب و‌خریداری نمایید .
  2. بازار صادرات روغن در سال گذشته در ایران افزایش پیدا کرده و به صادرات روغن در تمام سراسر کشور عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما