خرید روغن هیدرولیک بدون واسطه

یکی از انواع روغن که در خودروهای مدرن مورد استفاده قرار گرفته و همانند سایر روغن ها، نقش اصلی آن روان کنندگی می باشد؛ روغن هیدرولیک است. در واقع باید بگوییم روغن هیدرولیک مانند روغن ترمز ظاهر شده و به حرکت روان فرمان خودرو نیز کمک خواهد کرد. حال اهمیت این روغن منجر به افزایش عرضه روغن هیدرولیک گشته و می توانید همین حالا به خرید بهترین روغن هیدرولیک به صورت بدون واسطه پرداخته و آن را با نازلترین قیمت تهیه نمایید.

خرید روغن هیدرولیک بدون واسطه

روغن هیدرولیک چه کاربردی دارد؟

روغن هیدرولیک چه کاربردی دارد؟ نقش سیالاتی همچون روغن هیدرولیک را در خودرو نمی توان نادیده انگاشت؛ این روغن در تمامی خودروهای امروزی مورد توجه قرار گرفته و اگر وجود آن نباشد، باید مانند خودروهای قدیمی که دارای فرمان سفت و سخت و نیازمند زور بازوی زیاد برای چرخاندن بودند، با خودروهای خود رفتار می کردیم و این نتیجه ای جز خستگی مفرط در رانندگی و درد دست را در پی نداشت.

بنابراین از همینجا می توان پی به اهمیت وافر روغن هیدرولیک برد و نقش و کارکرد موثر آن را دریافت، اما اگر بخواهیم به طور دقیق تر به این سوال پاسخ دهیم که روغن هیدرولیک چه کاربردی دارد؟ با استفاده از موارد زیر می توان آن را بیان داشت:

  • یکی از کاربردهای مهم و البته اصلی روغن هیدرولیک این است که باعث حرکت روان و نرم فرمان خودرو می شود.
  • انتقال قدرت در قطعات مکانیکی خودرو را هم بر عهده داشته و به طور کلی رانندگی راحت و مطمئنی را امکانپذیر می سازد.
  • از نگاهی دیگر می توان گفت این روغن نه تنها در انواع خودروهای شخصی کاربرد دارد، بلکه از آن در وسایل نقلیه سنگین مانند جرثقیل و انواع ماشین بزرگ کاربرد به عمل می آورند.
  • همچنین از آن در قطعاتی مثل یاتاقان؛ بلبرینگ و رولبرینگ نیز استفاده می نمایند.

قیمت انواع روغن هیدرولیک

قیمت انواع روغن هیدرولیک هم اکنون فروش روغن هیدرولیک عمده در انواع مختلف صورت گرفته و بنابراین بسته به نوع و مدل روغن، قیمت انواع روغن هیدرولیک دارای تفاوت خواهد بود؛ اما انواع این محصول که با نرخ های مشخصی به فروش رسیده و مجاز به انتخاب آنها خواهید بود؛ عبارتند از:

  1. روغن هیدرولیک سنتتیک: فاقد ترکیبات سمی و خطرناک بوده و همسو و سازگار با محیط زیست خواهد بود.
  2. روغن هیدرولیک معدنی: این روغن ها بر پایه مواد نفتی بوده و بر همین اساس می توان گفت که نسبت به آتش گرفتن حساس هستند.
  3. روغن هیدرولیک گیاهی: در ترکیبات آن از روغن های گیاهی مثل کانولا بهره برده اند و این محصول هم از ترکیبات سمی تهی می باشد، به اضافه اینکه دارای ویسکوزیته زیادی بوده و از قابلیت روانکاری فوق العاده نیز برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما