خرید روغن موتور خوب مناسب پراید

برای سالم ماندن موتور اتومبیل نباید در مورد استفاده از روغن موتور خوب و مناسب، خساست به خرج داد، بلکه باید هنگام تعویض به موقع روغن موتور با بیشترین دقت و البته ریزبینی در انتخاب روغن مناسب به سلامت موتور خودرو و اقتصاد خانواده کمک کنیم. از این رو جهت خرید روغن موتور درجه یک برای پراید ابتدا باید با مشخصات این محصول آشنا شوید تا در هنگام خرید، انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه به مشخصه ها و آخرین قیمت روغن موتور در سال 99 اشاره شده است.

خرید روغن موتور خوب مناسب پراید

4 مشخصه روغن موتور خوب

4 مشخصه روغن موتور خوب  یک روغن موتور خوب باید دارای 4 مشخصه اصلی که شامل موارد زیر باشد:

  1. گرانروی مناسب
  2. ضریب اصطکاک بسیار پایین
  3. توانایی روانکاری بخش های مختلف و قطعات متحرک
  4. سازگاری با ترکیبات پلیمری موجود

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، روغن موتور مرغوب باید دارای اثرات بازدارندگی خوبی در مقابل زنگ زدگی، خوردگی، اکسیداسیون و سایش باشد.

به طور کلی روغن های موجود بازار به دو گروه تک درجه ای MonoGrade و چهارفصل Multi Grade تقسیم بندی می شود که امروزه با توجه به تکنولوژی مورد استفاده در موتورهای امروزی، گروه دوم همواره از سوی کارشناسان توصیه می شود.

در این تقسیم بندی عدد قبل از حرف W نشان دهنده گرانروی روغن در دمای پایین است و هرچه کمتر باشد روغن مورد نظر در دمای کمتری قابل استفاده است، اما در مقابل عدد بعدی که نشان دهنده گرانروی در دمای بالا برای روغن است هرچه بیشتر باشد روغن مذکور در دمای بالاتر چسبندگی بیشتری خواهد داشت.

به عنوان مثال 20w نشان دهنده ویسکوزیته روغن در دمای پایین و w50 ویسکوزیته در دمای بالاست. به عبارت دیگر روغن 20W50 می تواند برای دمای پایین تر از دمای انجماد تا بالاتر از 100 درجه مورد استفاده قرار گیرد و برای خودروهایی که بین شهرستان های سردسیر و گرمسیر تردد می کنند، مناسب است.

آخرین قیمت روغن موتور پراید درجه یک

آخرین قیمت روغن موتور پراید درجه یک با توجه به افزایش ناگهانی قیمت روغن موتور از سال گذشته تاکنون، این جیب برخی از رانندگان است که پاسخ مناسب را انتخاب می کند، ولی امروز با توجه به اهمیت کیفیت روغن موتور در سلامت خودرو قصد داریم محصولات درجه یک و آخرین قیمت آن ها را بیان کیم.

طبق بررسی های انجام شده درباره آخرین قیمت انواع روغن موتور درجه یک مشخص می شود در حال حاضر هزینه تعویض روغن و فیلترها به علاوه هزینه دستمزد و بازدید برای خودروی پراید بسته به نوع روغن مصرفی حدود متفاوت است و این رقم  ثابت نمی باشد.

از این رو خریداران عزیز برای اطلاع از قیمت بروز و دقیق این محصول می توانند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند و از لیست تغییرات و آخرین قیمت ها مطلع شوند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما