تولید کنندگان روغن موتور پراید 132

خودروی پراید، با قدمت نزدیک به سی سال در ایران مورد استفاده قرار گرفته است . با اینکه این خودرو در طی این سالها در اشکال مختلف تولید شده ، اما روغن موتور پراید تغییر زیادی نکرده است . بعضی از شرکت های تولیدی اقدام به تولید و توزیع روغن موتور ویژه پراید با کیفیت عالی نموده اند .

بهترین نوع روغن موتور برای پراید ، روغن موتور نیمه سنتتیک می باشد. روغن موتور مناسب با توجه به نوع خودرو شرایط اقلیمی و دیگر شرایط مورد نظر برای هر خودرو در نظر گرفته می شود.

تولید کنندگان روغن موتور پراید 132

روش های تولید روغن موتور پراید 132

روش های تولید روغن موتور پراید 132

 با پیشرفت دائم علم و تکنولوژی روزانه در دنیا، روغن موتورهای مصرفی پراید نیز تغییرات و پیشرفت های بهتری را داشته اند ازجمله : رسوب زدایی و پایداری حرارتی بالای این محصولات. روغن موتور ها عمر موتور خودروی پراید ۱۳۲ شما را چند برابر می کنند. روش های تولید روغن موتور پراید ۱۳۲ در کارخانجات مختلف تولیدی ، معمولاً پایه ثابتی داشته ، اما از لحاظ کیفیت و کارایی ممکن است تفاوت های جزئی را با هم داشته باشند .

به طور معمول ، روغن موتور موتور پراید ۱۳۲ می تواند تا شش هزار کیلومتر از خودروی شما محافظت کند؛ البته این مهم بستگی به عواملی نظیر سلامتی فیزیکی موتور پراید ۱۳۲ خودرو شما ، همچنین وزن بار جابجا شده و نیز شرایط جاده‌ای و اقلیمی دارد .

روش های تولید روغن موتور پراید ۱۳۲ ، امروزه منطبق با شرایط آب و هوای ایران لحاظ می گردد ، که گاهاً با ترکیب مواد اولیه و خام تولید شده در پالایشگاه های نفت کشور و یک سری مواد افزودنی که با واردات از کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، تولید می‌شود .

قیمت روغن موتور ، با توجه به موارد ذکر شده بالا و درجه خلوص و کیفیت آن تعیین شده و مورد استفاده قرار می گیرد. 

قیمت روغن موتور پراید سال جدید

قیمت روغن موتور پراید سال جدید

طبیعتا با توجه به نوسانات ارز و همچنین پایدار نبودن و عدم ثبات بازار ، قیمت روغن موتور پراید سال جدید نیز ثابت نبوده و مکررا دستخوش تغییرات می‌‌شود. روغن موتور جدید ویژه پراید ، با کاربری مناسب برای انواع مدلهای پراید، مثل پراید ۱۳۲ ، با کیفیت بهتری نسبت به قبل تولید می شود .

 قطعاً قیمت روغن موتور پراید  ۱۳۲ ، توسط تولیدکنندگان روغن موتور پراید ۱۳۲ ، با توجه به هزینه هایی مانند : هزینه های واردات  مواد افزودنی ، هزینه‌های تولید ، هزینه بسته بندی و دیگر هزینه های سربار کارخانه و نهایتا هزینه های حمل و نقل  و پخش و توزیع، تعیین می گردد.

با توجه به نیاز خودرو به روغن موتور، امروزه استفاده از این محصول امری واجب و ضروری است و قطعاً در دستور کار تولید کنندگان ، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان لحاظ می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما