تولید کننده روغن موتور بهران دیزل

روغن موتور بهران دیزل یکی از مواد مصرفی انواع اتومبیل های سواری است که تولید کننده آن استاندارد های تولید را رعایت کرده و آن را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عرضه می دارد. روغن موتور یکی از اجزای مهم هر خودرویی است که نقش آن به مانند خون در رگ های بدن انسان می باشد. همان طور که خون در بدن به تمامی قسمت های آن جریان یافته و سوخت و ساز آن را موجب می شود روغن موتور نیز همین نقش را داشته و وجود آن برای کاهش اصطکاک و افزایش عمر مفید قطعات خودرو اجتناب ناپذیر است.

تولید کننده روغن موتور بهران دیزل

مواد اولیه سازنده روغن موتور

مواد اولیه سازنده روغن موتور هر خودرو از یک سری وسایل اصلی و جانبی تشکیل شده است که روغن موتور از گروه دوم محسوب شده و هر خودرو پس از گذشت مدت زمان معینی از کارکرد خود نیازمند تعویض آن می باشد.

به این منظور انواعی از روغن های مختلف مناسب اتومبیل های گوناگون تولید شده است که هر کدام ترکیبات خاص خود را داشته و به نام های گوناگونی نامیده می شوند. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن طبیعی
  • روغن معدنی
  • روغن سنتتیک

مواد اولیه روغن های طبیعی چربی های حیوانی و گیاهی می باشند. در گروه دوم که شامل روغن های معدنی می شوند مواد حاصله از پالایش نفت خام به دست می آیند که نفتنیک و پارافنیک نامیده می شوند. در نفتنیک ها هیدروکربن های حلقوی سیر شده وجود دارند و در گروه دوم هیدروکربن های سیر شده خطی مشاهده می شوند.

کرینات ها، استرها و گروهی متنوعی از ترکیبات دیگر مواد اولیه تشکیل دهنده روغن های سنتتیک می باشند. هر کدام از این روغن ها کیفیت خاص خود را داشته و در حال حاضر روغن های گروه سوم یعنی سنتتیک ها بیشترین میزان استفاده را در میان ارقام مشابه به خود اختصاص داده اند.

مرجع خرید روغن موتور بهران دیزل

مرجع خرید روغن موتور بهران دیزل افزایش تعداد اتومبیل های موجود در سطح شهر های بزرگ و کوچک نیاز به استفاده و تولید بیشتر روغن موتور را اجتناب ناپذیر نموده است. در این راستا انواعی از برند های مختلف روغن خودرو در مرجع خرید روغن موتور مشاهده می شود که هر کدام به تناسب خود از ویژگی های خاصی برخوردار بوده و مشتریان خود را دارا می باشند.

در این راستا می توان به روغن بهران دیزل اشاره کرد که این نوع روغن نیز در مراکز خرید مشاهده می شود و به صورت عمده و کلی و یا به صورت جزئی در اختیار مصرف کنندگان و خریداران عمده قرار داده می شود.

به این ترتیب می توان هر تعداد و هر حجم مورد نیاز از این برند را به قیمت روز خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما