تولید کننده روغن موتور بهران تمام سنتتیک

روغن موتور بهران تمام سنتتیک، این محصول مطابق با استانداردی به صورت DOT 3 بر اساس پایه ی بین المللی با رعایت های کاملا ایمنی و با کیفیتی بالا تولید شده است. همچنین دقت کنید که این روغن موتور ها دارای گارانتی 18 ماهه ای نیز هستند، اصولا این روغن موتور بهران، از محصولات کاملا مناسبی برای وسایل و سیستم هیدرولیکی از جمله ترمز دار ها و نیز کلاچ دار ها، مناسب برای خودرو های سبک و سنگین می باشند.

تولید کننده روغن موتور بهران تمام سنتتیک

مشخصات روغن موتور بهران

مشخصات روغن موتور بهران در عبارت دیگر به صورت ساده، روغن موتور وظیفه ای سیال، برای انتقال دادن نیرو با استفاده از وسیله فشار های هیدرولیکی را بر عهده دارند، همچنین دقت کنید که این روغن موتور ها اصولا در حجم های 250 میلی متری به بالا تولید و روانه ی بازار می شوند.

از برخی ویژگی ها و مشخصات روغن موتور بهران، می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • این روغن موتور ها دارای 40 سال سابقه ی کار می باشند
  • باید در نظر داشته باشید که از این روغن ها را از دسترس کودکان دور نگه دارید، چرا که این روغن ها غیر قابل آشامیدنی است
  • توجه کنید که هیچگاه این روغن ها نباید با گرد و غبار و خاک قاطی شود
  • از بهترین شرکت های تولید کننده ی این روغن موتور ها می توان به شرکت هایی همچون Dot 3 و Dot4، اشاره کرد، که اصولا این روغن موتور ها از بهترین ویژگی نیز در بر می باشد
  • فروش انواع روغن موتور بهران، با قیمتی بسیار مناسب به همراه تخفیفی ویژه نیز، برای مشتریان عزیز فراهم می باشد

نکته: دقت کنید که هیچگاه نباید قوطی مایع موتور را دوباره پر نکنید و یا از آن برای مایعات دیگری نیز استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا قیمت، این روغن موتور بهران تمام سنتتیک، می توانید با ما در ارتباط باشید.

بازار فروش روغن موتور بهران تمام سنتتیک

بازار فروش روغن موتور بهران تمام سنتتیک بازار فروش روغن موتور بهران تمام، به صورت عمده و یا تکی برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

توجه کنید که امکان خرید این روغن موتور بهران ها، به صورت حضوری یا غیر حضوری، راحت کاملا آسان، به صورت آنلاین و اینترنتی، با قابلیت پرداخت وجه درب خانه، همچنین دارای گارانتی و نیز ضمانت این محصولات، خدمات پس از فروش و نیز مهلت تست برای این محصولات، برای شما مشتریان عزیز و واقعی فراهم می باشد.

همچنین دقت کنید که جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت روغن موتور بهران های تمام سنتتیک و همچنین دیگر روغن ها، در مدل، رنگ، سایز و اندازه های مختلف، شما عزیزان می توانید با کارشناسان و یا همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما