تولید کننده روغن موتور باکیفیت sj

برای وسایل نقلیه امروزی مثل خودرو و موتور، روغن موتور نقش مهمی را ایفا می کند. روان سازی کارکرد موتور، شست و شوی داخل موتور و کاهش فرسودگی موتور از کارکردهای مهم روغن موتور باکیفیت است. تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید روغن موتور می کنند اما تولید کننده روغن موتور با کیفیت sj روغن موتور درجه یک تولید می کنند. روغن موتور با کیفیت sj روغن موتوری است که با روش CMA تست شده و کیفیت فوق العاده ای دارد.

تولید کننده روغن موتور باکیفیت sj

5 مشخصه روغن موتور باکیفیت چیست؟

5 مشخصه روغن موتور باکیفیت چیست؟

روغن موتور از ترکیب روغن هایی است که از نفت و سایر افزودنی ها تولید می شود و تولید آن فرآیند پیچیده ای دارد.در موتور خودروها قطعات با فاصله ی نزدیکی به هم کار می کنند و در بیشتر اوقات اصطکاک شدیدی بین آن ها می باشد. روغن موتور نقش مهمی در این محیط ایجاد می کند. در بازار ما روغن موتورهای زیادی وجود دارد. اما روغن موتور با کیفیت پنج ویژگی اساسی دارد که عبارتند از:

  1. ویسکوزیته: مقاومت سیال روغن موتور در برابر حرکت یا همان غلظت بالای روغن موتور را ویسکوزیته می نامند. هر چه دما بالاتر رود ویسکوزیته کمتر می شود.
  2. قیمت مناسب: به دلیل بالا بودن هزینه ی خودرو برای مشتریان، قیمت برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
  3. طول عمر بالا: روغن موتور با کیفیت باید در مدت زمان محدودی خاصیت سیال بودن خود را از دست ندهد و با استفاده زیاد خاصیت خود را از دست ندهد.
  4. کاهش مصرف سوخت خودرو: یکی از ویژگی های روغن موتورهای با کیفیت این است که استفاده از آن ها به دلیل کارکرد راحت خودرو مصرف سوخت را کم می کند و هزینه های شما را کمتر می کند.
  5. شفافیت رنگ: روغن موتورهای اصل و با کیفیت رنگ شفافی دارند و بر عکس روغن موتورهای تقلبی پس از کارکرد کوتاهی به سرعت به رنگ سیاه در می آیند و کیفیت خود را از دست می دهند.

فروش روغن موتور ایرانی درجه یک

فروش روغن موتور ایرانی درجه یک

برای خرید یک روغن موتور ایرانی درجه یک که سازگاری بالایی با خودروی شما داشته باشد و ویسکوزیته بالا و طول عمر بالایی داشته باشد می توانید سفارش خرید خود را از سایت ما انجام دهید. فروش روغن موتور درجه تخصص ما است و همیشه سعی داشته ایم تا بهترین محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم تا مشتریان ما دائمی باشند و همیشه خرید های خود را از ما انجام دهند. به دلیل حمایت از بازار داخل، فروش روغن موتور ایرانی موضوعی است که همیشه سعی داشته ایم به آن پایبند باشیم. محصولات ما با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان به دست مشتریان ما می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما