توزیع کننده روغن موتور درجه یک

روغن موتور درجه یک، معمولا از انواع روغن بر پایه مواد نفتی و مواد ضد جوش، ضد زنگ و … درست شده است.

توزیع کننده این محصول از سود خوبی برخوردار است، چرا که استفاده از آن همواره وجود دارد و افراد در همه فصل سال از آن استفاده می نمایند.

توزیع کننده روغن موتور درجه یک

تشخیص روغن موتور درجه یک

تشخیص روغن موتور درجه یک

روغن موتور  به منظور روانکاری و کاهش سایش قطعات موتور استفاده می شود و پس از کار با آن به رنگ تیره تری در می آید.

اما از این روغن برای تمیز نگه داشتن قطعات داخل موتور هم استفاده می شود، چرا که می تواند قطعات داخلی را هموراه خنک نگه دارد.

روغن موتور از لحظه استارت زدن تا لحظه خاموش کردن خودرو، استفاده مداوم دارد و همین امر بهانه ای می شود که ما از با کیفیت ترین روغن موتور استفاده کنیم.

اما تشخیص روغن موتور خوب کار نسبتا تخصصی است و روغن موتوری خوب است که از گرانروی مناسب و ضریب اصطکاک بسیار پایینی برخوردار باشد و بتواند عملیات روانکاری بخش های مختلف موتور را انجام دهد.

از طرفی روغن موتور خوب، اثرات بازدارندگی خوبی در برابر زنگ زدگی، خوردگی، سایش و اکسیداسیون دارد.

اما در حال حاضر ما دارای انواع روغن موتورها در بازار هستیم که از آن ها می توانیم به روغن موتور تک درجه ای MonoGrade و چهارفصل Multi Grade اشاره داشته باشیم.

روغن موتورهای موجود در بازار دارای تقسیم بندی بر مبنای SAE هستند که از دو عدد و یک حرف لاتین برخوردارند.

بسیاری از افراد در هنگام خرید تنها به شفافیت روغن موتور توجه دارند، که هر چه روغن شفاف تر باشد، بنابراین از کیفیت بهتری برخوردار است. اما باید دانست که پس از کار کردن با آن باید رنگ آن تغییر کرده باشد و تیره تر شده باشد و اگر این شفافیت همچنان پس از استفاده پایدار باشد، به معنی فاجعه در ماشین است.

تیره تر شدن روغن موتور به منزله ی این است که تمامی گرد و غبار ابزار آلات درونی ماشین را به خود گرفته است و در سیستم ماشین نقش موثری ایفا کرده است. 

متخصصان می گویند که بهتر است از یک نوع روغن موتور استفاده نمایید و از ریختن انواع روغن ها بعد درون باک، خود داری نمایید. از طرفی هم از مخلوط کردن روغن ها خودداری کنید و به موتور اتومبیل آسیبی وارد نکنید.

فروش عمده روغن موتور درجه یک

فروش عمده روغن موتور درجه یک اما فروش عمده روغن هم امری رایج است و افراد بسیاری تمایل به خرید آن به صورت عمده دارند.

در واقع با خرید این محصول به صورت عمده می توان در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول بیش تری دست یابیم؛ چرا که می توان در این صورت دست واسطه را از معامله حذف کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما