تامین کننده روغن موتور نیمه سنتتیک

روغن موتور نیمه سنتتیک یک نوع روغن بسیار با کیفیت و درجه یک است که از میزان دوام بسیار زیادی در برابر حرارت و داغ کردن موتور برخوردار می باشد. شرکت های بسیار زیادی در داخل کشور وجود دارند که در زمینه تامین این محصول فعالیت می کنند. واحد های تامین کننده این نوع روغن موتور مدل های مختلف این کالا را به صورت عمده و با قیمت مناسب به دست مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می رسانند.

تامین کننده روغن موتور نیمه سنتتیک

ترکیبات روغن موتور نیمه سنتتیک

ترکیبات روغن موتور نیمه سنتتیک روغن موتور یک محصول ارزشمند است که از آن برای به حرکت درآمدن خودرو استفاده می شود. این محصول به مدل های گوناگونی تقسیم می شود که از این موارد می توان به روغن موتور نیمه سنتتیک اشاره کرد. این محصول بین روغن های مینرال و تمام سنتتیک قرار دارد و دارای ویژگی های مختلفی می باشد.

از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های این کالا می توان به مقاومت بسیار زیاد آن در برابر حرارت و گرما اشاره کرد. این نوع روغن از کیفیت بسیار عالی برخوردار است و منجر به افزایش طول عمر موتور خودرو خواهد شد. این نوع روغن دارای ترکیبات گوناگون و متعددی است که از این موارد می توانیم به گزینه های زیر اشاره نماییم:

  • پلی استر
  • پلی کربنیک
  • پلی ونیل کلرین
  • بوتیل
  • لاستیک طبیعی

استفاده از این نوع روغن به مدل خودرو بستگی دارد. این محصول بیشتر برای خودرو های سواری مناسب می باشد و از فرسودگی موتور خودرو جلوگیری خواهد کرد. هر یک از ترکیبات ذکر شده دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند.

استفاده از این ترکیبات باعث می شود تا مدت زمان تعویض این نوع روغن تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. ویژگی های این محصول باعث شده تا تقاضا برای خرید و سفارش این کالا تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. نوع ترکیبات روغن موتور تاثیر بسیار زیادی بر سطح کیفی این کالا خواهد داشت.

راهنمای خرید روغن موتور نیمه سنتتیک

راهنمای خرید روغن موتور نیمه سنتتیک در زمان خرید روغن موتور های نیمه سنتتیک بهتر است از راهنمایی ها و فاکتور های متعددی استفاده شود که این راهنمایی ها را می توانیم به صورت زیر تقسیم کنیم:

  • از جمله راهنمای خرید روغن موتور نیمه سنتتیک می توانیم توجه به غلظت این کالا اشاره کنیم. غلظت این کالا نشان دهنده سطح کیفی این محصول می باشد.
  • از دیگر مواردی که در هنگام سفارش و خرید این کالا بهتر است به آن توجه شود، برند تولید کننده آن است. شرکت های معتبر در ساخت این کالا از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کنند که این امر باعث می شود تا بتوان از آن برای مدت زیادی استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما