بازرگانی خرید روغن موتور لیفان

روغن موتور لیفان روان کننده های مایع هستند که برای استفاده در اتومبیل طراحی شده اند. این مجموعه بازرگانی خرید روغن موتور لیفان می باشد. روغن موتور نقش مهمی در موتور احتراق داخلی (ICE) دارد و عملکرد و محافظت از آن را تضمین می کند. روغن کاری برای موتور حیاتی است. وظیفه اصلی روغن موتور تشکیل یک فیلم محافظ بر روی سطوح فلزی، کاهش اصطکاک و جلوگیری از تراشیدن عناصر موتور است.

بازرگانی خرید روغن موتور لیفان

کارایی بالای روغن موتور لیفان

کارایی بالای روغن موتور لیفان کارایی بالای روغن موتور لیفان بر همه اثبات شده است. روغن کاری باعث کاهش سایش و دمای عملکرد داخلی می شود. کمبود روغن در موتور منجر به تصرف پیستون و خرابی موتور می شود. علاوه بر روغن کاری، روغن وظایف دیگری نیز دارد: حذف مواد زائد (تراشه، عناصر سوخت نسوز) از سطوح کار، خنک سازی عناصر موتور و محافظت ضد خوردگی.

روغن های خودرو در شرایط دشوار کار می کنند: بارهای مکانیکی و حرارتی، اثرات تهاجمی اکسیژن و گازهای دیگر، سوخت، محصولات احتراق سوخت. بنابراین، روغن موتور مدرن باید از کیفیت بالا و الزامات ایمنی محیطی برخوردار باشد.

روغن موتور مدرن از دو قسمت تشکیل شده است: یک پایه (روغن پایه) و یک بسته افزودنی. خصوصیات دمای گرانروی روغن به ترکیب شیمیایی باز بستگی دارد. از طرف دیگر، مواد افزودنی عملکرد مکمل سازی، بهبود عملکرد روغن موتور را انجام می دهند. به طور خاص، آنها مسئول مواد شوینده، ضد خوردگی روغن هستند.

با کمک مواد افزودنی، می توانید کیفیت روغن را بهبود بخشید، حتی اگر روغن از پایه ضعیف تولید شده باشد. پایه پایه 70-80٪ روغن موتور است و بقیه 20-30٪ محتوای مواد افزودنی است .

با این حال، ترکیب با گذشت زمان تغییر می کند. با عملکرد طولانی مدت، بارهای سنگین مواد افزودنی را از بین می برند و پس از آنکه روغن به عمر کاری 60-50٪ رسید، تعیین عملکرد آن با ترکیب پایه انجام می شود.

ارائه دهنده روغن موتور لیفان

ارائه دهنده روغن موتور لیفان ما برترین ارائه دهنده روغن موتور لیفان در ایران هستیم. در روغن موتور، پایه مسئول خواص روانکاری است و یک بسته افزودنی ویژه کیفیت دیگری را برای محصول فراهم می کند. مواد افزودنی می توانند برای محافظت از مکانیزم ها و محافظت از خود روغن اصلاح کنند (خصوصیات روغن ها را تغییر دهند). تعداد آنها می تواند به 20-25 درصد حجم برسد.

با گذشت زمان، مواد افزودنی از منابع خود استفاده می کنند و تخریب می شوند. لازم به ذکر است که روغن موتور مدرن در حال حاضر شامل کل بسته مواد افزودنی لازم است، بنابراین پر کردن آن با مواد افزودنی مختلف نامطلوب است.
مواد افزودنی ضخیم کننده ویسکوز. به روغن اجازه می دهد تا ماکرومولکول های پلیمری را بر اساس دما تغییر دهد. در نتیجه، با افزایش دما، روغن ویسکوزیته خود را حفظ می کند بدون اینکه خیلی مایع شود. اگر روغن حاوی 10٪ مواد افزودنی ویسکوزیته باشد، به آن ضخیم شده می گویند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما