استعلام قیمت روغن موتور رانا

روغن موتور رانا یکی از اساسی ترین نیازهای وسیله نقلیه است که در به حرکت در آوردن آن تاثیر بسزایی دارد. این ماده غلیظ از مواد مختلفی تشکیل شده است که هر کدام مصارف مختص به خود را دارند. با این ماده موتور و قطعات آن خنک می شوند و خودرو می تواند با امنیت بالا به حرکت خود ادامه دهد. شما می توانید قیمت این مواد را از طریق کارشناسان سایت استعلام گرفته و پس از آن خرید را انجام دهید. 

استعلام قیمت روغن موتور رانا

ویژگی های روغن موتور رانا

ویژگی های روغن موتور رانا از بارزترین ویژگی های روغن موتور رانا می توان به غلظت بالا و تاثیر ماندگار اشاره کرد. این ماده زمانی که درون خودرو ریخته می شود تاثیرات مثبتی را بر جای گذاشته و در مقابل حرارت و حرکت زیاد موتور و سایر قطعات دوام و ماندگاری زیادی دارد. خاصیت گرانروی این ماده بسیار بالا بوده و به نرم و ارام کار کردن قطعات کمک زیادی می کنند. 

از دیگر ویژگی های این ماده می توان به بدون بو بودن اشاره کرد که در زمان استفاده بویی فرد را اذیت نمی کند. رنگ این روغن مایل به زرد بوده و کیفیت ان در زمان مصرف افت نمی کند. رانا جز بهترین تولیدات است که از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تهیه می شود. میزان دوام آن بسیار بالا بوده و شما مدت زمان طولانی باید آن را تعویض کنید. 

درجه خلوص این فرآورده زیاد است به همین دلیل در شرایط سخت بهترین بازدهی را از خود نشان می دهد. 

توزیع کننده روغن موتور رانا

توزیع کننده روغن موتور رانا این مرکز بزرگترین توزیع کننده روغن رانا در کشور است که این محصول بهداشتی و طبیعی را در مدت زمان کم در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. حجم کرم هایی که پخش و توزیع می شوند اصولا عمده بوده و نرخ مناسب تری نسبت به نمونه های تکی و بسته بندی شده دارد به همین دلیل بیشتر مردم به این شیوه گرایش پیدا کرده اند. 

این محصولات توزیع شده دارای سطح کیفی بالایی هستند و به همین دلیل بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهند. این نمایندگی به عنوان بهترین توزیع کننده فعالیت گسترده ای در این عرصه دارد و با تبلیغ برند و ثبت سفارشات و همچنین تحویل به موقع آنها نقش مهمی در امر پخش دارد. 

روغن های با کیفیت از بهترین مواد اولیه تشکیل شده اند و ماندگاری بالایی هم دارند. نتیجه و بازدهی آنها بیشتر است و برای خودرو هیچ خطری ندارند و همه می توانند از آنها استفاده کنند. این محصول در مناطق پرت و دورافتاده هم به دست مشتری می رسد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما