ارائه کننده روغن موتور 5 لیتری

روغن موتور از جمله محصولات پر استفاده و لازم برای خودروها است که پایه نفتی دارد و مزایای زیادی برای موتور خودرو دارد؛ به همین علت با استفاده از بهترین روغن ها می توانید از موتور خودروی خود به خوبی مراقبت کنید. این مرکز به عنوان یکی از معتبرترین مراکز ارائه کننده روغن موتور 5 لیتری بهترین برند های این محصول را ارائه می کند و امکان خرید غیر حضوری این محصول را نیز برای شما مهیا کرده است.

ارائه کننده روغن موتور 5 لیتری

راهنمای انتخاب روغن موتور خوب

راهنمای انتخاب روغن موتور خوب روغن موتور محصولی است که به منظور حفظ سلامت موتور خودرو و بر طرف کردن تمامی اصطکاکها و ایجاد روان کاری، تمیز کاری و خنک کردن موتور مورد استفاده قرار می گیرند؛ بنابراین بسیار حائز اهمیت هستند.

جهت خرید یک روغن موتور خوب برای خودروی خود بهتر است برخی نکات را در دستور کار قرار دهید تا مناسبترین محصول را تهیه فرمایید؛ از جمله:

  • با مراجعه به دفترچه راهنمای خودرو شاخص روغن مناسب خود را انتخاب کنید که به صورت یک کد به شکل SAE XXWYY مشخص شده است و عدد XX مربوط به میزان ویسکوزیته روغن در دمای های سرد و عدد YY مربوط به دماهای گرم است.
  • برای آنکه کیفیت روغن موتور لازم برای خودروی خود را بدانید شاخص API را بررسی کنید که برای خودروهای بنزینی به صورت API SX و برای خودروهای دیزلی به صورت API CX تعیین می شود و X به صورت یک متغیر است که هر کدام از حروف لاتین از A تا J می تواند باشد و هرچه به سمت آخر باشد یعنی کیفیت روغن موتور بالاتر است.
  • مورد بعدی مربوط به بررسی شاخص ACEA است که به صورت ACEA XY نمایش داده می‌شود و متغیری است که حروف A,B,C,E و متغیر Y اعداد 1 تا 8 را شامل می شود.

بنابراین با بررسی موارد فوق می توانید بهترین روغن موتور را برای خودروی خود انتخاب کنید.

مراکز خرید روغن موتور 5 لیتری

مراکز خرید روغن موتور 5 لیتری امروزه برند های معتبری از روغن موتورها در قالب بسته بندی های مختلفی تولید می شود که روغن موتور 5 لیتری گونه ای از آنها است که به خوبی پاسخ گوی نیاز های شما می باشد.

این مرکز به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید روغن موتور 5 لیتری بهترین محصولات را برای مشتریان می آورد که بهترین کیفیت ها را دارند و استاندارد های لازم را شامل می شوند.

برای سفارش و خرید فوری این روغن های باکیفیت با قیمت های مناسب و ارزان از روش های مختلفی می توانید اقدام کنید و نیاز های خود را به ثبت رسانده تا توسط کادر فروش در کوتاهترین فاصله زمانی برای شما ارسال شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما