ارائه کننده روغن موتور یک لیتری

روغن موتور ها در بسته بندی های گوناگون و حجم های متفاوت تهیه و تولید می شوند که می توان به روغن های یک لیتری، یک و نیم لیتری، چهار لیتری و … اشاره کرد. روغن موتور یک لیتری توسط متخصصین داخلی تولید می شود.

آن ها ارائه کننده بهترین نوع از روغن موتور های یک لیتری هستند که به کیفیت محصول بسیار توجه می کنند.

ارائه کننده روغن موتور یک لیتری

مشخصات بهترین روغن موتور

مشخصات بهترین روغن موتور یکی از قسمت های مهم خودرو، موتور آن است، همچنین استفاده از روغن موتور باعث بهبود عملکرد خودرو می شود. در حقیقت روغن موتور نوعی روغن است که پایه آن نفت است و دارای مواد مورد نیاز اتومبیل مانند ضد یخ، ضد جوش، مواد شوینده و … است که هر کدام وظیفه منحصر به فردی در اتومبیل دارند. روغن موتور علاوه بر کمک به بهبود عملکرد بهتر اتومبیل باعث کاهش فرسایش قطعات خودرو مانند موتور و اجزا آن می شود. همچنین باعث تمیز شدن قسمت های مختلف آن می شود.

روغن های موتور در چند نوع مانند روغن های معدنی، روغن های سنتتیک، روغن های نیمه سنتتیک، روغن های مالتی گرید و … طراحی و تولید شده اند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. انتخاب آنها به اتومبیل و مشخصات آن بستگی دارد، بنابراین برای انتخاب یک روغن موتور خوب ابتدا باید دفترچه راهنمای خودرو را مطالعه کرد. چند نوع روغن موتور نباید با هم ترکیب کرد و از آن استفاده کرد. زیرا ممکن است روغن های ترکیب شده با هم سازگار نباشند.

از مشخصات بهترین روغن موتور می توان به نماد ثبت شده روی برچسب آن اشاره کرد. روغن موتور هایی از نوع دیزلی و بنزینی دارای نماد مخصوصی به نام API هستند که بعد از آن از حروف S یا C استفاده می شود. روغن هایی که مخصوص موتور های دیزلی هستند دارای نماد C بوده و موتور های بنزینی دارای نماد S هستند. در روغن موتور های بنزینی بعد از حرف S از بین دو حرف A و N یک حروف درج می شود که با توجه به این حرف می توان بهترین نوع روغن موتور بنزینی را تشخیص داد. هر چه این حروف به N نزدیک تر باشد، کیفیت بالاتری خواهد داشت. اما در روغن های مخصوص موتور های دیزلی از بین دو حرف J و A یک حرف انتخاب می شود. در این نوع روغن موتور هر چه حرف درج شده به J نزدیک تر باشد کیفیت بالاتری دارد.
از دیگر مشخصات آن می توان به غلظت مناسب آن و رنگ سیاه و یا قهوه ای تیره آن اشاره کرد.

مراکز خرید روغن موتور یک لیتری

مراکز خرید روغن موتور یک لیتری روغن موتور ها بعد از تولید به مراکز مختلف جهت فروش عرضه می شوند. مراکز خرید معتبر به فروش محصولات با کیفیت با قیمت عالی می پردازند. برای خرید روغن موتور با استاندارد های جهانی می توان اقدام کرد. در حقیقت خرید این نوع محصولات به صورت غیر حضوری امکان پذیر است و به راحتی می توان سفارشات خود را ثبت کرد.
مراکز خرید نامبرده انواع روغن موتور های یک لیتری را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما