ارائه کننده روغن موتور تندر 90

روغن موتور تندر 90 بسیار مورد رضایت مصرف کنندگان می باشد و به دلیل کیفیت ممتاز و کارایی فوق العاده بسیار پر طرفدار می باشد و از جمله روغن موتور های موجود در کشور است که به فرآوانی مورد استفاده قرار می گیرد. ارائه کننده روغن موتور تندر 90 این محصول را با قیمت بسیار مناسب به صورت حضوری و سفارشی به فروش می رساند و مشتریان می توانند با بررسی های لازم به صرفه ترین روش را برای خرید این محصول انتخاب کنند. 

ارائه کننده روغن موتور تندر 90

مواد اولیه سازنده روغن موتور

مواد اولیه سازنده روغن موتور

مواد اولیه روغن موتور شامل دو جزء می باشند که شامل  از روغن پایه و مواد افزودنی می باشند.

روغن پایه به منظور جلوگیری از اصطکاک و سایش قسمت های متحرک موتور خودرو استفاده می شود اما به روغن موتور مواد دیگری نیز افزوده می شود که کارایی روغن را افزایش می دهد.

این مواد افزودنی عبارتند از ادتیو های پاک کننده، بازدارنده های خوردگی و زنگ زدگی، آنتی اکسیدان ها، مواد ضد سایش و اصلاح کننده های ویسکوزیته می باشد.

ادتیو های پاک کننده با معلق نگه داشتن آلودگی ها و موادی که در روغن موتور وجود دارد مانع تشکیل رسوب بر روی موتور و آسیب رسانی به آن می شوند. 

بازدارنده های خوردگی و زنگ زدگی نیز از موتور در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت محافظت می کند و آنتی اکسیدان ها از اکسید شدن روغن موتور جلوگیری می کنند.

مواد ضد سایش از برخورد فلز ها بر روی هم جلوگیری می کنند و مانع سایش آنها می شوند و اصلاح کننده ویسکوزیته نیز باعث جریان بهتر روغن می شود.

مراکز خرید روغن موتور تندر 90

مراکز خرید روغن موتور تندر 90 مراکز خرید روغن موتور تندر ۹۰ این محصول را با بهترین برند و با کیفیت ممتاز به صورت عمده در نازلترین قیمت به فروش می رسانند.

خرید این محصول با حذف واسطه گران سبب کاهش چشمگیری در قیمت آن می شود و خریداران می توانند با سفارش مستقیم این محصول از طریق این سایت آن را در نازلترین قیمت خریداری نمایند.

تمامی محصولات عرضه شده دارای کیفیت ممتاز می باشند که به دلیل حذف واسطه گران متعدد با قیمت ارزان و شگفت انگیز به فروش می رسند.

سفارش این محصول بسیار به صرفه است و خریداران می توانند با صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی دیگر آن را سفارش دهند.

ارسال این محصول در کمترین زمان و با هزینه حمل و نقل مناسب برای تمامی خریداران عمده انجام می گیرد.

شما می توانید با صرفه جویی در وقت این محصول را به آسانی مشاهده و از نظر کیفیت مورد بررسی قرار دهید و برای اطمینان بیشتر از طریق تماس با واحد فروش نمونه های بیشتری را برای مشاهده درخواست نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما