ارائه بهترین روغن موتور دیزلی ایرانول

ارائه بهترین روغن موتور دیزلی ایرانول، از طریق فروشگاه اینترنتی ما صورت می گیرد، همان طور که می دانید روغن موتور یکی از روغن های بسیار ضروری است که برای هر خودرویی بسیار مورد نیاز است، به همین دلیل است که باید در انتخاب آن نهایت دقت را به کار برد و بهترین را انتخاب نمود

روغن موتور مهم ترین نقش را در هر خودرویی ایفا می کند و تهیه ی روغن موتور مناسب که بتواند در هر شرایطی کارایی خود را حفظ کند و بهترین و عالی ترین عملکرد را داشته باشد یک کار حرفه ای و تخصصی است.

ارائه بهترین روغن موتور دیزلی ایرانول

مشخصه های روغن موتور باکیفیت

مشخصه های روغن موتور باکیفیت یکی از بهترین مشخصه های روغن موتور باکیفیت این است که این روغن از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده و برای خودروهایی که دارای موتور گاز سوز می باشد که در شرایط سختی از جمله هوا و دما کار می کنند به کار می رود .

از آنجا که این محصول دارای خاکستر سولفاته پایین بوده و همچنین عناصری همچون روی و فسفر در ای نوع روغن پایین می باشد، از این با مبدل های کاتالیستی سازگاری قابل توجهی را دارا می باشد.

روغن موتور باکیفیت از موادی همچون روغن های پایه معدنی و همچنین سنتتیک بسیار مرغوب و البته مواد افزودنی ویژه و فوق العاده ای تشکیل و تولید نی شود.

از جمله مزیت های این روغن که آن را تبدیل به بهترین روغن موتور کرده است موارد زیر می باشد :

  • این محصول در برابر اکسیداسیون و همچنین نیتراسیون مقاومت بسیار خوبی داشته که به همین دلیل طول عمر بالایی برخوردار می باشد.
  • همان گونه که در قبل اشاره نمودیم از سولفاته پایینی برخوردار می باشد که این موضوع باعث می شود تا تشکیل رسوب در محفظه احتراق تا میزان چشم گیری کاهش داشته باشد.
  • این مدل روغن موتور قابلیت این را دارد که دوده و همچنین آلودگی و ذرات ناشی از احتراق را به طور خوبی پراکنده نماید.
  • این محصول از خاصیت ضد سایش بسیار عالی برخوردار می باشد که این موضوع باعث کاهش هزینه های عملیاتی شده و در نتیجه به خوبی طول عمر موتور را افزایش می دهد.
  • این نوع روغن موتور دیزلی ایرانول از آنجایی که از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی برای تولید آن استفاده شده است از این رو خاصیت ضد خورندگی و همچنین ضد زنگ زدگی را دارا می باشد و از قطعات دربرابر این آسیب ها به خوبی محافظت می کند.

بازار خرید روغن موتور دیزلی ایرانول

بازار خرید روغن موتور دیزلی ایرانول بهترین مکان برای خرید روغن موتور بازار خرید روغن موتور دیزلی ایرانول است، این بازار مرکز روغن موتور تولید شده از کارخانه مستقیماً به این جا آورده می شود و دست هیچ واسطه‌گر و دلالی هم نمی‌افتد، وقتی یک محصول به دست واسطه ها و دلالان نیفتد باعث می‌شود که آن محصول قیمتی ثابتی پیدا کند.

یکی از راه های خرید انواع روغن موتور، خرید به صورت عمده و قیمت بالا است، هر چه شما روغن موتور به تعداد بالا و به صورت عمده خریداری کنید قیمت آنها هم برای تان به صرفه تر و ارزان تر در می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما