آخرین قیمت روغن موتور صادراتی

بر طبق انواع برندهای ایرانی، قیمت ‌های گوناگونی در بازار جهت خرید روغن موتور وجود دارد. که شما مشتریان عزیز می توانید این محصول را با قیمت مناسب، به صورت حضوری یا اینترنتی خرید کنید. با توجه به نوسان قیمت ها در بازار، قیمت روغن موتور صادراتی به طور ثابت و دقیق قابل ذکر نمی باشد.

آخرین قیمت روغن موتور صادراتی

فاکتور های تعیین کننده روغن موتور

فاکتور های تعیین کننده روغن موتور

برخی از ویژگی های تعیین کننده درجه کیفیت روغن موتور:


1.       باید روغن موتور اصل حاوی برچسب اصالت کالا، هولوگرام و علامت استاندارد باشد.

2.       غالبا قیمت ‌های بسیار پایین رو غن موتور می‌تواند نشانه ای از تقلبی بودن روغن موتور باشد.

3.       روغن موتور مرغوب غالبا یا بدون بو است و یا اینکه بوی ناخوشایند ندارد.

4.       عموما روغن موتور اصل حاوی درپوش محکم و سالم می باشد.

5.    روغن موتور خوب دارای رنگ روشن، یکنواخت و یکدست می باشد. می توان گفت که روغن موتور تقلبی دارای نا خالصی است و همچنین رنگ یکنواختی ندارد.

کار روغن موتور به چه صورت است؟

عموما روغن موتور این قابلیت را دارد که از فرسایش و خوردگی قطعات خودرو پیشگیری ‌کند. روغن موتور می تواند گرمای به وجود آمده بر اثر اصطکاک را به خود جذب ‌کند و قطعات را به شکل روان ‌تر به حرکت در بیاورد. می توان گفت که یک روغن موتور خوب حتما باید ذرات اضافی و گرد و خاک را به طور کامل جذب کند. همیشه سعی کنید جهت تهیه بهترین روغن موتور ماشین، محصولات تولید شده در داخل کشورمان را انتخاب کنید. قابل ذکر است که روغن موتور نوعی پایه نفتی به همراه مواد غیر نفتی دیگر می باشد که بعد از ترکیب شدن جهت بالا بردن عملکرد موتور به کار گرفته می ‌شود.

انواع و اقسام روغن موتور به شرح زیر است:

عموما بهترین روغن موتور به سه دسته اصلی روغن مینرال، روغن سنتتیک و روغن نیمه‌ سنتتیک دسته بندی می گردند و تفاوت اصلی آن ها در نحوه تولید و مواد به ‌کار رفته در ساخت آن ها می باشد. می توان گفت که امروز از روغن ‌های سنتتیک و نیمه‌ سنتتیک استفاده‌ بیشتری می گردد. 

انتخاب بهترین برند روغن موتور ایرانی:

انتخاب بهترین برند روغن موتور برای ماشین شاید کمی سخت باشد ولی بهترین شیوه بررسی کردن دفترچه دستور العمل و راهنمای ماشین‌ هر شخص می باشد که باید مطالعه کنید و همان روغن موتوری که توسط شرکت توصیه شده است را خریداری کنید. 

فروش روغن موتور صادراتی مرغوب

فروش روغن موتور صادراتی مرغوب

امروزه به سبب بالا رفتن کیفیت تولید روغن موتور در کشورمان، تولیدکنندگان این محصول در تلاش هستند تا به صادرات آن بپردازند تا هم برای خودشان و هم برای کشورمان درآمد و سود خوبی کسب کنند. لازم به ذکر است که بیشترین صادرات روغن موتور از کشور ما به کشورهای همسایه می باشد و این کار به لحاظ کیفیت بالای محصولاتمان است

فروش روغن موتور عمده سبب می شود که قیمت آن برای خریدار کمتر شود. بنابراین همیشه سعی کنید به دنبال برندهای معروف باشید و این محصول را به شکل عمده تهیه کنید. کارخانه ها سعی می کنند روز به روز به کیفیت محصولات خود اضافه کنند این امر سبب می شود موتور ماشین کارآیی بهتری داشته باشد و دیرتر صدمه ببیند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما