آخرین قیمت روغن موتور تندر 90

روغن موتور یکی از مهم ترین نیازهای اساسی هر خودرو محسوب می‌شود. انتخاب این محصول بستگی به نوع خودرو دارد. روغن موتور تندر 90 از جمله پرفروش ترین نمونه های این ماده در بازار داخلی به شمار می‌رود. این محصول پرمصرف در بسته بندیهایی‌ با حجم های گوناگون با بهترین کیفیت تولید و با قیمت مناسبی به خریداران عرضه می‌شود. این مایع عموما در خودروهای تندر نود نقش خنک کننده و پاک کننده را دارا می‌باشد و از موتور و دیگر قطعات ایمنی این وسیله به خوبی محافظت می‌کند.آخرین قیمت روغن موتور تندر 90

روغن موتور تندر 90 چند لیتر است؟

روغن موتور تندر 90 چند لیتر است؟ حتما تا به حال با این سوال موجه شدید که چند لیتر روغن برای موتور تندر 90 نیاز است؟

روغن موتور در اتومبیل‌های تندر 90 معمولا براساس دفترچه راهنمای این خودرو تهیه و تعویض می‌شود.

برای آنکه بتوانیم حجم مورد نیاز روغن را برای خودروی تندر نود خود تهیه کنیم کافیست اطلاعاتی در مورد اندازه باک روغن، مدل و سال تولید اتومبیل خود در دسترس داشته باشیم از این رو راحت تر می‌‌توان حجم لازم از این محصول را خریداری نمود.

به منظور بهره وری و عملکرد بهتر موتور تندر نود توصیه می‌شود از روغن موتورهایی‌ که شاخص پایه آنها بالا بوده و دارای نشان استاندارد هستند استفاده کنید.

از شاخصه های فنی جدیدترین روغن موتورهای عرضه شده برای خودروهای ال نود می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • رنگ بسیار شفاف
  • فاقد گرد و غبار و ضایعات
  • بسته بندی شیک در حجم‌های چند لیتری مطابق با نیاز این وسیله
  • استفاده از مرغوب ترین مواد شیمیایی
  • ویسکوزیته‌ و گرانروی‌ فوق العاده عالی ( این امر موتور خودرو را از سایش و خوردگی محفوظ نگه می‌دارد)

خرید روغن موتور از شرکت تولیدی

خرید روغن موتور از شرکت تولیدی چگونه می‌توان از شرکت روغن موتور در حجم بالا خریداری کرد؟

خرید روغن موتور به شکل عمده از شرکت تولیدی معمولا بدون واسطه و به روش های مختلف اعم از حضوری و غیر حضوری برای تمامی متقاضیان در اقصی نقاط کشور قابل انجام بوده و متقاضیان این محصول پرمصرف می‌توانند براساس زمان و موقعیت مکانی خود یکی از روشهای مذکور را انتخاب کرده و روغن موتور باکیفیت و مرغوبی را با هزینه نسبتا معقول خریداری نمایند.

اگرچه امروزه بسیاری از افراد خرید آنلاین و غیرحضوری را ترجیح می‌دهند لذا در صورت نیاز شما متقاضی محترم نیز می‌توانید از طریق همین سایت با مجموعه ما ارتباط برقرار نموده تا ضمن بهره مندی از مشاوره های لازم و تخفیفات‌ ویژه روغن موتور اصل و باکیفیت اعلاء را برای اتومبیل ال نود خود از شرکت ما تهیه کرده و مورد مصرف قرار دهید.

ناگفته نماند که قیمت این محصول همواره تحت تاثیر نوسانات اقتصادی بازار بوده و گاها ممکن است تغییر کند. البته عواملی چون حجم بسته بندی، کیفیت، برند‌ تولید کننده نیز در تنظیم قیمت این مایع اثر گذار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما