تولید کننده روغن موتور سراتو

روغن موتور نقش بسیار مهمی در محافظت از موتور و قطعات خودرو دارد و برای تمامی ماشین ها استفاده می شود. روغن موتور سراتو از بهترین مواد تهیه شده است که کیفیت بالا دارند. شرکت تولید کننده روغن موتور سراتو به صورت حرفه ‌ای به تولید این محصول پرداخته و آن را در بازار بین المللی و داخلی عرضه می نماید. ارائه این محصول به صورت عمده بوده و از قیمت ‌های بسیار ارزان برخوردار می باشد.

تولید کننده روغن موتور سراتو

ترکیبات اصلی روغن موتور کدام است؟

ترکیبات اصلی روغن موتور کدام است؟ روغن موتور از سیالات بسیار مهم می باشد که همه خودروها باید برای محافظت و کارایی قطعات و موتور خود از آن استفاده می کنند. ترکیبات روغن موتور اصلی را در ادامه می توانید ببینید:

  • مواد ضد اکسیداسیون
  • مواد افزودنی بالا برنده شاخص گرانروی
  • مواد ضد زنگ
  • مواد ضد خوردگی
  • مواد صابونی
  • مواد ضد کف

این مواد بر پایه روغن نفتی تولید شده است که به روانکاری و شستشوی داخل موتور می پردازد. تمامی این مواد در کنار یکدیگر کیفیت آن را بالا برده و می تواند یک خودرو را تا سال‌ های سال حفظ نماید.

مواد صابونی به کار برده شده در این روغن برای تمیز نگه داشتن موتور استفاده می شود و از ته نشین شدن لجن و آلودگی ها بر روی قطعات خودرو جلوگیری می کند. مواد افزودنی که به نوبه خود ترکیبات مختلفی دارند به جریان روغن موتور و بالا بردن ویسکوزیته کمک فراوان می کند.

مرکز پخش روغن موتور سراتو

مرکز پخش روغن موتور سراتو

مرکز پخش روغن موتور سراتو صورت غیر حضوری و از راه دور تمامی مشتریان و خریداران از سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار می‌ دهد. مشتریان می توانند این کالا را با قیمت بسیار مناسب تر از بازار حضوری تهیه و به استفاده از آن بپردازند.

این کالا تنوع بسیار بالایی را به خود اختصاص می ‌دهد و انتخابات بسیار زیادی را برای مشتریان به ارمغان می ‌آورد. تمامی محصولات به صورت اورجینال و از بهترین شرکت های سازنده جمع آوری شده و به صورت عمده و کلی ارائه داده می ‌شوند.

برای بهره بردن از قیمت های مناسب تر از بازار حضوری می ‌توان این نوع محصول را به صورت عمده سفارش داده که هزینه ها در آن بسیار کاهش می‌ یابد. این روش برای خرده فروشان بسیار مناسب است و می‌ توانند از رفت و آمدهای مکرر پرهیز کنند.

جهت برقراری ارتباط می توان با استفاده از شماره هایی که در قسمت پایین قرار داده شده است با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمود و درخواست خود را مطرح کرد. سفارشات بررسی می شوند و به محل مورد نظر در اقصی نقاط کشور ارسال می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما