تامین کننده روغن موتور درجه یک

 روغن موتور درجه یک، از ضروری ترین و کاربردی ترین مواردی بوده که به منظور کارکرد بهتر موتور خودرو باید در آن استفاده گردد.

و با توجه به نقش عمده ای که روغن موتور در طول عمر اتومبیل داشته، بنابراین طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و همواره افراد زیادی تمایل به خرید آن را خواهند داشت.

و در همین راستا نمونه های مختلف این محصول از طریق تامین کننده روغن موتور درجه یک، در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

تامین کننده روغن موتور درجه یک

مشخصات روغن موتور درجه یک

مشخصات روغن موتور درجه یک

برای عملکرد بهتر خودرو باید با مشخصات روغن موتور درجه یک آشنا شده تا در زمان خرید مطابق با اتومبیل خود، بهترین روغن موتور را خریداری نمایید.بنابراین برای شناسایی روغن موتور درجه یک، لازم است که به نوشته های درج شده بر روی قوطی روغن موتور توجه نمود.

در حقیقت روغن موتور خوب باید از گرانروی مناسب، ضریب اصطکاک پایین برخوردار باشد و همچنین قابلیت روانکاری بخش های مختلف و قطعات متحرک موتور را داشته باشد.

در مجموع عدد گرانروی موتور با توجه به این که در پشت و جلوی w قرار می گیرد، متفاوت خواهد بود و با توجه به نوع کاربرد موتور خودرو و فصل استفاده از آن، این عدد تغییر خواهد کرد. به عنوان نمونه اگر عدد در پشت w نوشته شود، نشان دهنده ی گرانروی روغن در درما  پایین می باشد و اگر عدد در جلوی w نوشته شود، نشان دهنده ی این است که گرانروی در دمای بالا رخ می دهد.

البته امروزه روغن های موجود در بازار به دو دسته تک درجه ای و یا چهار فصل تقسیم بندی خواهند داشت.

هم چنین روغن موتور برای خودرو های دیزلی، بنزینی و دوگانه سوز متفاوت می باشد.و  روغن موتور درجه یک علاوه بر وظیفه روانکاری موتور، باید در برابر عواملی چون سایش و زنگ زدگی، خوردگی و اکسیداسیون مقاومت داشته باشند.

در ضمن روغن موتور خوب، در زمان استفاده تغییر رنگ خواهد داد. زیرا تغییر رنگ روغن نشان دهنده تمیز کاری داخل موتور و زدودن دوده های نشئت گرفته از احتراق خواهد بود. و چنان چه روغن موتور به مدت دو هفته پس از تعویض دچار تغییر رنگ نشد، لازم است که آن را سریعا تعویض نمود.

فروشنده عمده روغن موتور

فروشنده عمده روغن موتور

در واقع روغن موتور از محصولات کاربردی بوده که با توجه به نوع کاربرد، مکان و نوع خودرو از تنوع بالایی برخوردار می باشد.از این رو روغن موتور، همواره سهم عظیمی از بازار فروش لوازم مربوط به خودرو را به خود اختصاص داده است.

در نتیجه فروشنده عمده روغن موتور موظف است که خریداران را با نمونه های مختلف این محصول آشنا نموده و هم چنین اطلاعات لازم نظیر نوع روغن موتور، کیفیت روغن، نوع بسته بندی، کاربرد روغن و شرکت تولید کننده این محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.تا در این راستا خریداران بتوانند، خریدی با آگاهی کامل داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما