مرجع خرید روغن موتور تمام سنتتیک

روغن موتور که به ‌عنوان بخش مهمی از خودرو محسوب می ‌شود دارای انواع مختلفی است که هر کدام برای خودروهای مختلف معرفی و ساخته می‌ شوند، یکی از انواع این نمونه روغن موجود در بازار روغن موتور تمام سنتتیک می باشد که در مراکز مختلفی به فروش می ‌رسد، مرجع خرید روغن موتور تمام سنتتیک این نوع روغن را با کیفیتی عالی و در اوزان متفاوت به صورت عمده در اختیار مشتریان و متقاضیان در سراسر کشور قرار می‌ دهد. 

مرجع خرید روغن موتور تمام سنتتیک

خصوصیات روغن موتور تمام سنتتیک

خصوصیات روغن موتور تمام سنتتیک روغن موتور دارای انواع مختلف می‌ باشد که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی‌ های مخصوص به خود می باشند و بر پایه ‌های مختلفی تولید و ساخته می شوند و استفاده از آنها به ‌عنوان یکی از حیاتی‌ ترین محلول برای موتور خودرو محسوب می ‌شود. 

در این بخش قصد داریم به ذکر خصوصیات روغن سنتتیک بپردازیم تا آن دسته از افرادی که از روغن تمام سنتتیک برای خودروی خود استفاده می‌ کنند با این نوع روغن بیشتر آشنا شوند. 

مهمترین مشخصه برای روغن موتور ها میزان گرانروی آنها می باشد، روغن موتورهای تمام سنتتیک دارای گرانروی بسیار خوبی می ‌باشند و به‌ همین علت در دماهای پایین نیز از عملکرد خوب و قابل قبولی برخوردار می باشند. 

این روغن ‌ها در هوای سرد اجزای موتور را به سرعت پوشش داده و باعث می ‌شود آنها از لغزندگی بالایی برخوردار شوند و باعث ایجاد روانکاری در قطعات موتور خودرو می شود، این امر سبب می‌شود تا موتور خودرو نیز سریعتر گرم شده و از بروز مشکلات و هزینه‌ های هنگفت در زمان فصل سرد سال جلوگیری نماید. 

یکی دیگر از خصوصیات این روغن موتور این است که در فصل گرم نیز با کاهش دمای موتور باعث انتقال حرارت شده و موتور خودرو را خنک نگه می ‌دارد. 

روغن ‌های تمام سنتتیک دارای قدرت پاک‌ کنندگی بالایی بوده و با پاکسازی موتور باعث بهبود عملکرد آن و روان شدن حرکت خودرو می‌ گردد و به همین جهت باعث می ‌شود که موتور از قدرت خوبی برخوردار باشد. 

روغن‌های تمام سنتتیک به دلیل اینکه نوعی روغن های پیشرفته و دارای افزودنی ‌های بیشتری هستند دارای قیمت بالاتری  نیز می باشند. 

عرضه کننده روغن موتور تمام سنتتیک

عرضه کننده روغن موتور تمام سنتتیک عرضه کننده انواع مختلف روغن موتور، با عرضه روغن موتور تمام سنتتیک این محصول را به ‌صورت حضوری و غیر حضوری با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار می ‌دهد. 

این واحد عرضه ‌کننده با ایجاد این سایت اینترنتی یک پل ارتباطی قوی بین خود و مشتریان خود ایجاد کرده است و از این طریق توانسته محصولات خود را به دورترین نقاط کشور نیز پخش و عرضه نماید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما