قیمت خرید روغن موتور خارجی

با توجه به اینکه انواع روغن موتور با برند های آلمانی، کانادایی و … در بازار یافت می شود، کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در تولید آنها سبب متفاوت بودن قیمت های فروش می شود. در صورتی که شما خریدار بهترین و با کیفیت ترین روغن موتور خارجی هستید می توانید انواع برند های معروف و شناخته شده را در سایت مشاهده نمایید و آنها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

قیمت خرید روغن موتور خارجی

آشنایی با انواع روغن موتور خارجی

آشنایی با انواع روغن موتور خارجی روغن موتور را می توان یکی از مهم ترین و ضروری ترین موادی دانست که عدم وجود آن مشکلات عدیده ای را برای موتور و قطعات آن به وجود می آورد و عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد. این ‌ماده از ترکیبات زیادی حاصل می شود که یکی از مهم ترین مواد اولیه آن نفت خام است. 
به طور کلی روغن موتورها در بازار ایران به دو دسته تقسیم می شوند که شامل روغن موتورهای ایرانی و روغن موتورهای خارجی می باشند. جهت آشنایی با انواع روغن موتور خارجی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
انواع روغن موتور خارجی شامل آلمانی، آمریکایی، هلندی و … است که هر یک توسط شرکت های متعددی تولید می شوند و با برند های گوناگونی روانه بازار می گردند. این روغن ها در انواع مینرال، سنتتیک و نیمه ‌سنتتیک تولید شده و تفاوت اصلی آنها در عناصر به کار رفته در ساخت و نحوه تولید آنها می باشد.
روغن موتور های تمام سنتتیک خارجی به دلیل نوع گرانروی یا وسکوزیته مناسب دارای کیفیت بالاتری هستند و بر حسب استاندارد انجمن آمریکا و درجه کیفی با حروف اختصاری گوناگون مشخص می شوند.
ویسکوزیته یا گرانروی در واقع به میزان غلظت روغن گفته می شود و انتخاب آن بستگی به نوع موتور خودرو دارد. معمولا بر روی روغن های خارجی میزان کارکرد بر حسب کیلومتر مشخص شده است ولی به طور متوسط می توان گفت که روغن های خارجی تا 1200 کیلومتر کارایی دارند.

ارائه کننده روغن موتور خارجی

ارائه کننده روغن موتور خارجی ارائه کننده روغن موتور خارجی در صدد است تا بهترین مارک تولیدات خارجی را وارد کشور نماید و آنها را با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان برساند.
توزیع این محصولات به دلیل افزایش میزان دلار، هزینه حمل و نقل، گمرک و … معمولا با قیمت بالاتری نسبت به نمونه های مشابه داخلی صورت می پذیرد چرا که تمامی این عوامل سبب بالارفتن قیمت نهایی می گردد.
برند های انتخاب شده جهت فروش، جزء برترین و معروف ترین برند های تولیدی می باشند و از درجه کیفی بالایی برخوردارند، از همین رو متقاضیان با خیال راحت می توانند آنها را خریداری نموده و برای مدت طولانی استفاده نمایند.
جهت کسب اطلاعات دقیق تر می توانید از طریق شماره های درج شده در زیر با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما