عرضه کننده روغن موتور اراک

عرضه هایی شگفت انگیز و بسیار استثنایی در باب روغن موتور اراک پیگیری شده و در این امر بیشتر، به بهره مندی اشخاص اهمیت می دهیم. در واقع با توزیعات پی در پی و همیشگی خود در این روند موفقیت های درخشانی را در ارائه کلی محصولاتی خالص به دست می آوریم و هر یک از کشور های دنیا به نوعی، با حجم بالایی از ساخته هایی استاندارد مواجه می گردند.

عرضه کننده روغن موتور اراک

میزان غلظت روغن موتور

میزان غلظت روغن موتور یکی از شاخصه های اصلی برای خرید مناسب این محصولات درجه یک میزان غلظت روغن موتور است. منظور از این فاکتور میزان مقاومتی است که در هنگام جریان یافتن مایعات مربوطه ایجاد می شود. از سویی نشانه SAE مربوط به غلظت های مربوطه است و متناسب با هر اتومبیلی در درجات معینی تعیین می گردد. با تخمین های مشخص شده این اطلاعات به دست آمده اند که هر خودرویی بسته به کارکرد های خود باید، از روغن هایی درجه یک استفاده نماید.

حد نصاب های متداول از عدد صفر شروع شده و به ۶۰ ختم می گردند. روغنی که عدد صفر را به خود اختصاص می دهد یعنی از ویسکوزیته کمتری بهره مند بوده و به همان ترتیب، هرچه این عدد به سمت افزایش پیش رفته و به ۶۰ نزدیک می شود یعنی با بالا رفتن گرانروی سخت تر جاری می گردد. در نتیجه این امر یعنی هنگامی که حد متعادل به ۶۰ نزدیک شود با افزایش غلظت از سرعت حرکت ماشین کاشته می گردد و شاهد حرکاتی آرام تر خواهید بود.

در این مساله با توجه به استاندارد های بین المللی دو نوع اصلی از گرانروی را برای ماشین ها در نظر می گیرند که عبارتند از :

  • مونو گرید : در فصل زمستان بالا ترین بهره وری را دارند که معمولا روغن هایی با درجه غلظت ۰ تا ۳۰ در این رده جای می گیرند.
  • مالتی گرید : انعطاف پدیری بالا تری را نسبت به نمونه های اولی دارند تا جایی که، درتمام فصول و برای ویسکوزیته های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشنده روغن موتور اراک

فروشنده روغن موتور اراک به دلیل این که فروشنده روغن موتور اراک محصولاتی با ویسکوزیته معین را در اقلام توزیع شده خود قرار داده پس به همان میزان، از فروش قابل توجهی بهره مند می شود.

با افزایش نیاز ها و توسعه مایحتاج اصلی مصرف کنندگان توزیع کننده نمونه های جدید تری از اجناسی درجه یک را در دسترس قرار می دهد. 

از سویی با توجه به مشخصه های فیزیکی که هرکدام از تولیدات دارند این ایده به ذهن می رسد که قیمت های ارزان و متناسبی برای فروش انتخاب شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما