پخش مستقیم روغن موتور دوگانه سوز

یکی از سیالات مهم خودرو که آن را از خوردگی و خرابی قطعات موتور دور نگه می دارد، روغن موتور است که به عنوان یک محافظ عالی عمل می کند. اما در معرفی یکی از جدیدترین و بهترین انواع این روغن می توان روغن موتور دوگانه سوز را نام برد که هم برای خودروهای بنزینی و هم دوگانه سوز، مناسب می باشد. هم اکنون پخش روغن موتور دوگانه سوز به صورت مستقیم انجام گرفته و فرصت تهیه آن را خواهید داشت.

پخش مستقیم روغن موتور دوگانه سوز

مختصری درباره روغن موتور دوگانه سوز

مختصری درباره روغن موتور دوگانه سوز همانطور که میدانید برخی از خودروهای مرسوم در کشورمان از سیستم سوخت دوگانه سوز برخوردار بوده و در کنار سوخت بنزین، از سوخت گاز هم برای حرکت بهره می برند که این کار باعث صرفه جویی در هزینه بنزین خودرو خواهد شد، چرا که نرخ سی ان جی در مقایسه با نرخ بنزین، ناچیز و جزیی است.

این موضوع را گفتیم تا برسیم به روغن موتور دوگانه سوز که مختص استفاده در چنین خودروهایی بوده و اگر بخواهیم مختصری درباره آن توضیح دهیم، با تکیه بر موارد زیر می توان آنها را بیان داشت:

  • این روغن کاربردی و مفید، آلودگی کمتری را در خودرو ایجاد خواهد کرد و این مشخصه را می توان جزو امتیازات آن به شمار آورد.
  • یکی از حقایقی که درباره روغن موتور دوگانه سوز وجود دارد، این است که دوام آن بیشتر از روغن موتورهای معمولی می باشد.
  • از دیگر ویژگی هایی که به روغن مذکور اختصاص داشته و لازم است به آن اشاره کنیم، این است که دارای ویسکوزیته بالاتری خواهد بود.
  • به علاوه مواد افزودنی موجود در این روغن به نسبت روغن های دیگر، کمی بیشتر بوده و همین باعث شده تا محصول فوق اسیدها را بهتر خنثی نموده و از قابلیت تمیزکاری بیشتر برخوردار گردد.
  • در مقایسه با انواع دیگر روغن، میزان رسوب کمتری به جای نهاده و همچنین تشکیل لجن را هم به صفر خواهد رساند.

فروش انواع روغن موتور دوگانه سوز

فروش انواع روغن موتور دوگانه سوز لازم است تا همه خودروهای دوگانه سوز از روغن موتور مختص به خود یعنی همان روغن موتور دوگانه سوز استفاده کنند و این به نفع تمامی آنها خواهد بود؛ چرا که عمر و کارکرد بهتری را با وجود این روغن به دنبال خواهند داشت.

اکنون اهمیت بیش از پیش این روغن و اثبات مزیت ها و محاسن آن باعث شده تا افزایش تقاضا برای این محصول صورت گیرد و در پی آن تلاش ها برای فروش روغن موتور مورد نظر افزایش پیدا کرده و در نهایت تامین مناسبی از این روغن درجه یک در بازار رقم خورده است، لازم به ذکر می باشد محصول فوق در حجم و اندازه های مختلف اعم از روغن موتور چهار لیتری، پنج لیتری و غیره به فروش رسیده و فرصت انتخاب آنها را خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما