واردات روغن موتور ماکسیما دنده ای

روغن موتور ماکسیما خون موتور خودرو شما است. پیستون ها ، سوپاپ ها ، توربو شارژها را روغن کاری می کند. این فیلم نازک روغن تمام اجزای داخلی موتور را می پوشاند و اصطکاک کمتری را بین قطعات آن ایجاد می کند. این امر به ویژه در اتاق های احتراق که پیستون های اتومبیل در آن با سرعت سرسام آور حرکت می کنند بسیار مهم است. بدون این روغن کاری ، گرمای تولید شده در اثر تماس بین قطعات موتور ، قطعات آنها را در عرض چند ثانیه ذوب می کند. این اتفاقی است که می افتد وقتی روغن موتور تمام شود.

واردات روغن موتور ماکسیما دنده ای

میزان روغن موتور ماکسیما چقدر است؟

میزان روغن موتور ماکسیما چقدر است؟ بخاطر داشته باشید که تحمل بسیاری از اجزا میکرو متری است ، بنابراین روغن کاری خوب امری حیاتی است. همچنین اطمینان حاصل می کند که توربو شارژر به نرمی و کارآمد می چرخد ​​و قطار سوپاپ را که به سرعت پیستون ها حرکت می کند ، روغن کاری می کند. در هر چرخه انفجار موتور مقدار کمی روغن می سوزاند. اگرچه این مقدار کم است ، اما نباید فراموش کنیم که چرخه انفجار هر روز هزاران و هزاران بار در داخل موتور تکرار می شود.

یک ماشین چه مقدار روغن باید مصرف کند؟ آیا با افزایش سن خودرو افزایش می یابد؟

همانطور که قبلاً توضیح دادیم ، مصرف حداکثر یک لیتر در هر 1000 کیلومتر از نظر بیشتر تولیدکنندگان طبیعی است. اما رانندگی هر شخصی یک دنیا است. اگر به طور منظم ، در دورهای بالا با پرخاشگری رانندگی می کنید یا به پیست می روید ، مصرف زیاد روغن نباید نشانه دردسر باشد. رانندگی با بزرگراه آرام با موتور دیزلی منجر به مصرف روغن بسیار کم می شود ، تا جایی که افزودن روغن بیشتر در فواصل تعمیر و نگهداری غیرضروری است.

آن دسته از ما که به طور منظم موتورسواری می کنیم عادت داریم که مرتباً مصرف روغن خود را که بالاتر از اتومبیل است ، کنترل کنیم. علاوه بر این ، موتورهای مدرن چنان تحمل تنگی دارند که مصرف آنها به طور کلی بسیار کم است. میل لنگ یک موتور چهار سیلندر – با حدود دو لیتر جابجایی – معمولاً بین چهار تا شش لیتر روغن در خود نگه می دارد. اکثر سرویس ها و کارگاه های رسمی آنها را کمی بالاتر از حد توصیه شده پر می کنند تا از خطرناک شدن مصرف روغن موتور جلوگیری کنند. بیایید حقیقت را بپذیریم ، اکثر رانندگان مراقب سطح روغن اتومبیل خود نیستند.

فروش مستقیم انواع روغن موتور ماکسیما

فروش مستقیم انواع روغن موتور ماکسیما  در واقع ، تمام اتومبیل ها روغن مصرف می كنند و طبق راهنمای دستورالعمل بیشتر سازندگان، حداکثر مصرف تا یک لیتر در هر 1000 کیلومتر طبیعی است. مجموعه ما اقدام به فروش انواع روغن موتور برای خودرو های متفاوت به خصوص ماکسیما نموده است. محصولات ما مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می گردند. همچنین فروش روغن موتور ماکسیما توسط مجموعه ما به صورت غیر حضوری می باشد. جهت ثبت سفارش این روغن موتور با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما