مرکز فروش روغن موتور بنز e250

روغن موتور از جمله لوازم جانبی ضروری برای هر خودرویی میباشد که در مراکز مختلف به فروش میرسد، یکی از انواع روغن موتورهای تولید شده برای خودروی بنز e250 می‌ باشد که دارای قابلیت‌های زیادی است، مرکز فروش روغن موتور بنز e250 این نمونه روغن را با کیفیتی عالی و با ویسکوزیته و گرانروی بالا در اختیار متقاضیان و سایر مراکز فروش در سراسر کشور قرار می‌ دهد و با ارائه آن زمینه خرید را برای همه متقاضیان فراهم نموده است.

مرکز فروش روغن موتور بنز e250

توضیحاتی درباره روغن موتور بنز e250

توضیحاتی درباره روغن موتور بنز e250 موتور خودرو از جمله قطعات داخلی و مهم هر خودرویی می باشد که اهمیت به تمام قطعات آن ضامن سلامتی خودرو و کارکرد و عملکرد بهتر آن می باشد، از اینرو هر فردی باید با چک کردن تمام موارد مهم و ضروری این وسیله نقلیه از جمله روغن موتور، آن را از هرگونه آسیب جدی مصون دارد. 

روغن موتور که به عنوان خون در رگ‌ های خودرو محسوب می شود و باید به موقع تعویض گردد تا بتواند عملکرد درست و صحیح خودرو را تضمین نماید. 

این روزها با تنوع زیادی که در مدل ‌های خودرو وجود دارد، در تولید روغن موتور متناسب با هر مدل خودرو نیز تنوع زیادی شاهد هستیم که بسیاری از شرکت ‌های تولید کننده نیز با تولید انواع روغن موتورها آنها را در اختیار مراکز فروش قرار می دهند. 

یکی از انواع روغن موتورهای موجود در بازار برای خودروی بنز طراحی شده ‌است که دارای ویسکوزیته و گرانروی خوبی بوده و با دارا بودن خاصیت روان کاری باعث روان شدن قطعات خودرو میگردد و از آسیب‌ های جدی به موتور خودرو جلوگیری می ‌کند. 

یکی از مهمترین مشخصه‌ های این نمونه روغن سطح کیفی آن می باشد که متناسب با شرایط آب ‌و هوایی مختلف تولید شده و سطح کیفی آن معادل API SN سنتتیک میباشد، و درجه ویسکوزیته این نمونه SAE 0W40 بوده و حجم روغن موتور بنز 6 لیتر می باشد و زمان تعویض آن هر 7000 کیلومتر کارکرد است. 

این نمونه روغن دارای افزودنی های بسیار زیادی جهت زدودن آلودگی‌ ها از قطعات داخلی موتور، جلوگیری از سایش فلزات و قطعات مختلف، جلوگیری از زنگ ‌زدگی و خوردگی قطعات، دارا بودن ویسکوزیته بالا برای روان کاری قطعات و غیره می ‌باشد که هر کدام نقش بسیار مؤثر و تأثیرگذاری در موتور خودرو داشته و اگر به ‌موقع تعویض گردد فرد را متحمل هزینه‌ های گزاف نخواهد کرد. 

واردات روغن موتور بنز e250 در ایران

واردات روغن موتور بنز e250 در ایران با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ‌های داخلی در ایران به تولید روغن موتور ایرانی می ‌پردازند اما با این‌ وجود بعضی از خودروها نیاز به این دارند که برخی از قطعات داخلی آنها از جمله روغن موتور از خارج کشور وارد شود و در اختیار آنها قرار گیرد، از اینرو واردات روغن موتور بنز به ایران یکی از جمله مواردی می باشد که توسط شرکت بازرگانی وارد شده و در اختیار سایر مراکز فروش و مصرف ‌کنندگان قرار می ‌گیرد. 

از اینرو متقاضیان جهت برقراری ارتباط با این شرکت و ثبت سفارشات روغن موتور وارداتی می ‌توانند از طریق راه ‌های ارتباطی موجود در سایت با واحد فروش شرکت تماس گرفته و روغن مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما