مراکز توزیع روغن موتور تبریز

یکی از انواع مایعات و سیالاتی که در خودرو مورد استفاده قرار می گیرد روغن موتور می باشد. روغن موتور را می توان یکی از اصلی ترین مایعاتی دانست که برای موتور به کار برده می شود.

با توجه به این که موتور های ماشین دارای مشخصه های متفاوتی از هم بوده روغن موتور نیز بر طبق همین مشخصه تولید می گردد. مراکز توزیع روغن موتور تبریز برای رضایت و جلب نظر مشتریان بهترین و باکیفیت ترین روغن موتور که دارای استانداردهای بین المللی می باشد را به بازار عرضه می نماید.

مراکز توزیع روغن موتور تبریز

مشخصه های روغن موتور باکیفیت چیست؟

مشخصه های روغن موتور باکیفیت چیست؟ همان طور که گفته شد روغن موتور یکی از سیالاتی است که در موتور ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت روغن موتور تاثیر بسزایی بر موتور و طول عمر آن دارد. در این مطلب به مشخصه های روغن موتور با کیفیت می پردازیم.

یکی از مشخصه های مهم و تاثیر گذار روغن بر روی موتور میزان گرانروی یا همان ویسکوزیته می باشد. ویسکوزیته در حقیقت همان میزان غلظت روغن در زمان فعالیت خودرو می باشد. غلظت مناسب روغن موتور سبب می شود تا عملکرد قطعات بهبود پیدا نماید.

روغن موتور در صورتی که بیش از حد رقیق و با غلیظ باشد ضمن فشار آوردن به پمپ روغن جهت پمپاژ موجب می شود تا به خوبی در قسمت های مختلف و فضا های خالی بین قطعات نفوذ نکرده که این موجب افزایش سایش و از بین رفتن قطعات می گردد.

از دیگر مشخصه های روغن موتور با کیفیت داشتن خاصیت ضد زنگ، ضد جوش و ضد خوردگی می باشد. این مشخصه در روغن های با کیفیت از عدد بالایی برخوردار است و با استفاده از این روغن موتور ها می توان به افزایش طول عمر موتور و قطعات درون آن اطمینان داشت.

عمده فروشی روغن موتور تبریز

عمده فروشی روغن موتور تبریز عمده فروشی روغن موتور تبریز برای فروش بیشتر در بازار های داخلی مرغوب ترین روغن موتور را عرضه می نمایند. همچنین امروزه عمده فروشی برای توزیع و عرضه گسترده این محصول در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع روغن موتور تبریز با کیفیت های مختلف عرضه و ضمن ارائه مشخصات و اطلاعات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است. این اقدام عمده فروشی سبب شده تا واسطه ها و دلال ها در زمینه فروش حذف و محصول مستقیماً در اختیار مشتریان قرار گیرد.

مشتریان و خریداران نیز با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت روغن موتور و دارا بودن استاندارد ها و تاییدیه های لازم آن را به قیمت مناسب و ارزان تر از بازار از عمده فروشی سفارش و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما