فروشگاه عرضه روغن موتور کوییک

روغن موتور یک ماده سیال هیدوریکی است که وجود آن برای موتور خودرو ها ضروری است. این ماده برای خودرو های مختلف، متفاوت است و هر اتومبیل روغن موتور مخصوصی دارد. این محصول توسط برند های مختلف تولید می شود که کوییک از برند های معتبر آن است و  و محصول آن کیفیت بالایی دارد. فروشگاه عرضه روغن موتور کوییک این محصول را با کیفیت مطلوب، روانکاری عالی و قیمت ارزان در سایت مربوط به فروش روغن موتور عرضه می کند.

فروشگاه عرضه روغن موتور کوییک

وظیفه اصلی روغن موتور چیست؟

وظیفه اصلی روغن موتور چیست؟ موتور خودرو اصلی ترین بخش حیاتی آن است که عملکرد صحیح آن به روغن  موتور بستگی دارد. وظیفه اصلی روغن موتور این است که به خوبی بین قطعات مختلف موتور اتومبیل روانکاری ایجاد کند و از اصطکاک بین قطعات جلوگیری کند. این کار باعث می شود که طول عمر موتور خودرو افزایش یابد، علاوه بر آن میزان سوخت مصرفی خودرو کاهش می یابد. این ماده به خوبی بین قطعات لغزندگی ایجاد می کند و از ساییده شدن اجزاء جلوگیری می کند

همچنین روغن موتور از موتور اتومبیل در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و ترافیک های سنگین محافظت می کند و حرارت ایجاد شده را به خوبی بین قطعات پخش می کند تا موتور داغ نکند، با این کار به سیستم خنک کننده کمک بسیاری می کند.

از وظایف دیگر این محصول این است که از زنگ زدگی و خوردگی قطعات جلوگیری کرده و تمام دوده هایی که به قطعات موتور می چسبد را در خود حل می کند و وقتی روغن موتور را تعویض کنید، تمام آلودگی های موتور خارج می شود.

روغن موتور از ترکیب یک روغن با مشتقات نفتی و افزودنی های دیگر به وجود می آید و انواع مختلفی دارد، به این صورت که ترکیبات این ماده متفاوت است و هر خودرو روغن مخصوص خود را دارد. معمولا عمر مفید روغن موتور به کارکرد خودرو بستگی دارد و باید بعد از مدتی تعویض شود.

فروشنده روغن موتور کوییک

فروشنده روغن موتور کوییک روغن موتور کوییک تمام استاندارد های بین المللی یک روغن را دارد و به خوبی عمل روانکاری موتور را انجام می دهد، از این رو این برند از روغن از فروش بالایی برخوردار است.

فروشنده روغن موتور کوییک این محصول را در کیفیت بالا و قیمت مناسب در سایت معتبر مربوط به فروش آن عرضه می کند و هدفی جز رضایت مشتری و اعتبار محصول خود ندارد. فروشنده روغن کوییک برای این که محصول خود را با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده برساند، آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کند و به سراسر کشور ارسال دارد.

برای خرید کافی است به سایت مربوطه مراجعه کنید، سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت در محل دلخواه تحویل بگیرید. این روغن در حجم ها و وزن های مختلف عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما