فروشگاه عرضه روغن موتور نیسان جوک

فروشگاه عرضه روغن موتور نیسان جوک این محصول را با کیفیت بسیار عالی و با سطح کیفی بالا و متناسب با تمام مدل ‌های خودروی نیسان جوک عرضه می کند، آن دسته از متقاضیانی که قصد خرید عمده این محصول را دارند می ‌توانند از طریق راه‌ های ارتباطی فروشگاه، با آن تماس برقرار کرده و روغن موتور مخصوص خودروی خود را با دریافت مشاوره‌ های رایگان از کارشناس فروش خریداری نمایند. 

فروشگاه عرضه روغن موتور نیسان جوک

مشخصات روغن موتور نیسان

مشخصات روغن موتور نیسان روغن موتور که یکی از لوازم جانبی و مهم برای موتور خودرو می باشد، باید از سطح کیفی و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد، زیرا این ماده نقش اساسی و مهمی در عملکرد خودرو دارا می ‌باشد، بنابراین باید متناسب با مدل و برند خودرو، روغنی که برای هر خودرو پیشنهاد شده است استفاده گردد. 

روغن موتور که نقش روان کنندگی و پاک‌ کنندگی بسیار بالایی برای موتور خودرو را دارا می باشد، به ‌عنوان عامل حیاتی برای کیفیت و بهبود عملکرد آن محسوب می شود. 

ماشین نیسان جوک یکی از برندهای جدید و زیبای خودرو می‌ باشد که دارای روغن موتور مخصوص به خود می باشد که روغن آن توسط کارخانه سازنده تأیید شده ‌است. 

با توجه به مدل نیسان جوک حجم روغن موتور آن نیز متفاوت می باشد، مثلا برای موتورهای 1600 سی سی و میزان روغن موتور 4.7 لیتر مناسب است. 

مهمترین مشخصات روغن موتور نیسان جوک نوع روغن و سطح کیفی آن می باشد، بهترین نوع روغن موتور نیسان جوک فول سنتتیک بوده و سطح کیفی که برای این خودرو پیشنهاد شده است SN و SM می ‌باشد. 

میزان گرانروی روغن موتور برای این نوع خودرو در آب ‌و هوای گرم 5W40 و برای آب ‌و هوای سرد 5W30 پیشنهاد شده است، ولی کارخانه سازنده، مناسب ‌ترین و بهترین روغن موتور برای آب ‌و هوای ایران را 5W30 معرفی کرده است. 

از طرفی با توجه به اتوماتیک یا دنده ای بودن ماشین نوع روغن موتور آن نیز کمی متفاوت می ‌باشد. 

بنابراین در زمان خرید به مدل و  نوع ماشین خود توجه کرده و بر اساس آن بهترین و مناسب ‌ترین روغن موتور را خریداری نمایید. 

فروشنده روغن موتور نیسان جوک

فروشنده روغن موتور نیسان جوک فروشنده روغن موتور نیسان جوک این محصول را با بهترین و مناسب‌ ترین گرانروی و متناسب با تمام شرایط آب ‌و هوایی ایران عرضه کرده و به فروش می ‌رساند و متقاضیان می ‌توانند این نمونه روغن را از طریق این فروشنده به‌ صورت عمده خریداری نمایند. 

این سایت به‌ عنوان پل ارتباطی خوبی بین فروشنده روغن موتور جوک با خریدار می ‌باشد و مشتریان می ‌توانند از طریق این سایت و یا راه‌ های ارتباطی موجود در آن به محصول مورد نظر خود دست یابند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما