فروشگاه روغن موتور خودرو پارس

همانطور که می دانید خودروها از اجزای متعددی برای حرکت تولید گردیده است که روغن موتور یکی از این اجزا می باشد و حرکت و طول عمر خودرو به کیفیت این محصول بستگی دارد از همین رو انواع روغن موتور خودرو توسط تولیدکنندگان، تولید و وارد بازار می گردد. سایت ما یکی از فروشندگان انواع روغن موتور از جمله روغن موتور پارس در سطح کشور می باشد که محصول را با کیفیت عالی با قیمت باور نکردنی در اختیار مشتری قرار می دهد.

فروشگاه روغن موتور خودرو پارس

انواع روغن موتور خودرو براساس درجه کیفیت

انواع روغن موتور خودرو براساس درجه کیفیت روغن موتور با استفاده از روغن نفتی به همراه مواد افزودنی تهیه و تولید می گردد که دارای وظایف مهم و اساسی در عملکرد خودرو می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم ابتدا به بررسی انواع روغن موتور براساس درجه کیفیت و کارایی و سپس با وظایف این محصول در خودرو آشنا گردیم پس تا انتها ما را همراهی کنید.

انواع روغن موتور خودرو بر اساس درجه کیفیت: ابتدا باید به رعایت چند نکته نظیر عدم فله نبودن محصول، تایید شده وزارت بهداشت و دارا بودن تمامی استاندارهای ملی، دارا بودن ضمانت نامه و… دقت داشته باشیم تا محصول از کیفیت عالی برخوردار باشد.

  • روغن موتور سنتتیک: این نمونه از محصول با استفاده از ترکیبات شیمیایی به همراه هیدروکربن تهیه می گردد که دارای کیفیت خوب و مناسبی برای خودرو است.
  • روغن موتور مینرال: این محصول با استفاده از نفت خام تولید می گردد که به واسطه همین از کیفیت بسیار عالی و در نتیجه طول عمر ماندگاری برخوردار است که سبب فروش فوق العاده آن گردیده است.
  • روغن موتور نیمه سنتتیک: این نمونه از مخلوط روغن مینرال و روغن سنتتیک تولید گردیده است که نسبت به سایر روغن ها از کیفیت و مرغوبیت کمتری برخوردار می باشد.

وظایف روغن موتور خودرو باکیفیت:

  1. غیر خورنده باشد.
  2. از قابلیت تبخیر شوندگی پایین برخودار باشد
  3. دارای مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی نظیر سرما، گرما و گرد و خاک برخوردار باشد.
  4. به کاهش مصرف سوخت خودرو کمک کند.

فروش عمده روغن موتور خودرو خوب

فروش عمده روغن موتور خودرو خوب با توجه به اینکه روغن موتور یکی از اجزای ضروری در خودرو و اتومبیل به شمار می رود خرید این محصول برای خودرو امری ضروری محسوب می شود که همین عامل سبب شده تا افراد متخصص به تولید این محصول در حجم گوناگون بپردازند و محصول را در قیمت مختلف به بازار عرضه دهند.

سایت ما به فروش روغن موتور به صورت عمده در سطح نقاط مختلف کشور پرداخته است که محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت مستقیم در اختیار مشتری قرار می دهد، برای خرید با شماره ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما