عرضه مستقیم روغن موتور 4 لیتری

روغن های موتور جز اصلی ترین محصولات مورد نیاز خودروها هستند به عبارت دیگر کار کردن موتور بدون استفاده از روغن موتور امری غیر ممکن است زیرا موتور و قطعات داخلی خودرو به سرعت آسیب می بینند به همین دلیل عرضه مستقیم روغن موتور 4 لیتری توسط نمایندگی توزیع این محصول انجام می پذیرد. عرضه مستقیم روغن موتور 4 لیتری

بهترین زمان تعویض روغن موتور

بهترین زمان تعویض روغن موتور همان طور که گفتیم روغن موتور از اجزای اصلی موتور خودرو به حساب می آید حال این سوال نیز ممکن است برای شما پیش بیاید که بهترین زمان تعویض روغن موتور چه زمانی است؟

روغن های موتور نیز مانند تمامی محصولات دیگر دارای تاریخ مصرف هستند و پس از مدتی کارآیی خود را از دست می دهند به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور خودرو باید به موقع آن را تعویض کرد زیرا روغن موتور وظیفه روان سازی و خنک کردن موتور را بر عهده دارد همچنین این روغن باعث کاهش اصطکاک بین قطعات خودرو درون موتور می شود و از آسیب رسیدتن به موتور خودرو جلوگیری می کند.

روغن های موتور پس از مدتی غلظتشان بالا می رود و می تواند باعث فشار به قطعات خودرو شود و کارآیی آن ها را پایین بیاورد و باعث آسیب رسیدن به قطعات موتور خودرو می شود.

برخی ها اعتقاد دارند که بهترین زمان تعویض روغن موتور خودرو هر 90 روز یکبار یا هر پنج هزار کیلومتر یکبار است البته برای فهمیدن بهتر زمان تعویض روغن خورو می توان به طور منظم آن را چک کرد و بهترین زمان تعویض روغن را انجام داد.

البته بهترین زمان تعویض روغن موتور خودرو در دفترچه خودرو مشخص است به طور کلی رمان تعویض روغن به نوع خودرو و موتور خودرو، نوع روغن موتور، نوع سوخت و … بر روی زمان تعویض روغن دخیل هستند به عنوان نمونه موتورهای دیزلی زمان بیشتری می توان روغن موتور را درون آن نگه داشت و موتورهای بنزینی باید در فاصله کمتری تعویض روغن بر روی آن ها انجام شود علاوه بر این کیفیت فیلتر روغن موتور نیز بر روی زمان تعویض این محصول تثر گذار است.

سفارش روغن موتور 4 لیتری

سفارش روغن موتور 4 لیتری فروش روغن موتور 4 لیتری از طریق نمایندگی این محصول انجام می پذیرد برای خرید این محصول می توانید به سایت ما مراجعه کنید و ضمن دیدن لیست قیمت ها محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

محصولات ما با استفاده از بهترین فرمولاسیون و با استفاده از استانداردترین روش های بین المللی تولید و روانه بازار شده اند به همین دلیل شما می توانید خرید روغن موتور و سفارش این محصولات را در دستور کار خود قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما