بازار صادرات روغن موتور بهتام

برای سالم ماندن و عمر طولانی هر موتوری باید از روغن موتور استفاده کنیم، و هر چند وقت روغن آن را تعویض کنیم. وجود روغن موتور برای سلامت و دوام موتور ها الزامی است. مشخصه های روغن موتور به شرح زیر است: به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش موتور، روان سازی قسمت های در حال حرکت موتور، کمک به کاهش حرارت، به خود گرفتن آلودگی ها و ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق. یکی از انواع روغن موتور روغن موتور بهتام است دارای کیفیت زیادی است.

بازار صادرات روغن موتور بهتام

مشخصه های روغن موتور مناسب برای خودرو

مشخصه های روغن موتور مناسب برای خودرو

روغن موتور بهتام به دلیل وظایف پیچیده ای که به طور همزمان انجام می دهد، دارای ترکیب شیمیایی پیچیده ای است از مزیت های شرکت روغن بهران می توان موارد زیر را ذکر کرد.

تبخیر شوندگی پایین،کاهش مصرف روغن به دلیل عمر بیشتر، روغن غیر خورنده و غیر سمی بودن،مقاومت در برابر اکسیداسیون بالا، کاهش مصرف سوخت تا چهار و ۲%، نقطه روان شدن پایین،دارا بودن شاخص، ویسکوزیته بالا به صورت طبیعی، قابلیت استفاده از روغن‌های با ویسکوزیته زیاد بدون نگرانی.

این شرکت می تواند بهترین روغن موتور را در اختیار شما بگید بگذارد و بدون هیچ نگرانی در خودروهای خود استفاده کنید بهتر است بدانید که بیش از ۴۰۰ نوع تنوع روغن موتور گریسی در این شرکت است که برای انواع خودرو مانند کشاورزی صنعتی سواری هوایی استفاده می‌شود و به عملکرد بهتر وسیله‌ی شما کمک می کند.

شرکت های زیادی در ایران مشغول به تهیه کردن روغن موتور می باشد اما نمی توان به هر شرکتی اعتماد کرد زیرا موتور در بین اجزای ماشین و یا وسیله های دیگر مهمترین بخش است که اگر به روغنی که در آن میریزیم توجه نداشته باشیم باید هزینه هنگفتی را برای تعمیر کردن موتور خود بپردازیم پس بهتر است در انتخاب روغن موتور دقت بیشتری را داشته باشیم ما از بهترین ترکیبات شیمیایی و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا با کیفیت ترین روغن موتور را در کل کشور توزیع می‌کنیم ما برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز می پوشیم و محصولی کارآمد را برای شما ارائه می دهیم.

پخش کننده روغن موتور بهتام

پخش کننده روغن موتور بهتام برای خرید روغن موتور بهتام به صورت عمده می توانیم به کارخانه ها و پخش کننده روغن بهتام مراجعه کنیم و بدون واسطه محصولی با کیفیت بالا خریداری کنیم، برای خرید نیز می توانیم از طریق سایت های اینترنتی معتبر اقدام کنیم. در کشور کارخانه های زیادی هست که مشغول تولید روغن موتور با برند های مختلف معتبر هستند و شرکت روغن موتور بهتام یکی از با کیفیت ترین روغن موتور را در کشور دارد که در زمینه صادرات نیز فعالیت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما